|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tror att man inte ska underskatta kraften och viljan att öppna plånboken hos de som är kinkiga med miltalet i detta fallet. /Simon |
|
|
bole Visst kan man köpa en e46:a om man vill. Jag kan ju bara prata för mig själv, men jag gillar e36:an skarpt. Jag har inget emot äldre bilar. För mig är det skicket på bilen som avgör. Att bmw håller i många år om man sköter om dem rätt är ju ingen hemlighet. Lättare att hitta en bil i bra skick om den har lite mindre mil på mätaren. Men som sagt, det är ju en smaksak. Mamma har en 328i -00, den är ju jäkligt fin, men dem känns och ser inte lika råa ut som e36 (personlig åsikt). /Jimmy Min bil: Länk |
|
bole |
mm BMWjimmy jag kan hålla me dig..men bilen är den sämsta investeringen man kan göra tror jag...den känslomässiga värdet överstiger för det mesta den ekonomiska... och E46or går ner i pris lr har gjort det mkt på sissta halvåret...det va därför jag köpte en...E36år lär åxå göra det tror jag ... |
|
En bil är ett väldigt bra förstasteg mot ruinens brant : ) Jag tycker bmw rasar rätt fort i pris i allmänhet faktiskt. Finns så många av dem. Jag menade bara att om det är någon som vill ha en fin e36 kupé istället för en e46 så kanske den personen hellre kikar på en äldre bil ifall allt annat stämmer. Jag själv har velat ha en e36 sen jag var 15. /Jimmy Min bil: Länk |
|
|
kristoffer L tycker att jag är en pajas i en värderingstråd på Internet. Det känns väldigt jobbigt.. Jag har bra fingertoppskänsla vad det gäller bilpriser anser jag iallafall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.