|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lyfter denna tråd lite. Ville bara berätta att jag nu köpt en 540. Är nöjd än så länge och vi får se hur länge det får vara så. MVH |
|
V12 LeMans |
Hemulen : Grattis Jag tror att du blir nöjdare , ju längre du kör med den , ;-) Om man hittar en välvårdad , så får man väldigt mkt för pengarna . Precis som e32 med multicylindriga motorer ( V8 och V12 ) . |
|
Tackar.. Hoppas verkligen att det blir som du säger. Kan inte klaga på komforten iaf. För någon racerbil är det ju enligt min mening inte. Vågar också påstå att jag har hittat ett välvårdat exemplar fast än de inte verkar växa på träd. |
|
V12 LeMans |
Ingen racerbil , men himla trevlig autobahnkryssare . Precis som t ex 750 , fast billigare och lite trängre i kupén . |
|
Ah, en 95a! Gratulerar till en underbar vägvagn. Vad har du för specifikationer och utrustning? MVH, E38B12 |
|
|
Tackar så mycket E38B12. Är ju än så länge väldigt nöjd med den, har dock bara kört den i ett par dagar nu.. Specifikationer och utrustning. Jadu.. det är väl det vanliga så som ljust skinn, AC, stora färddatorn, automat etc etc. Jag ljuger om jag säger att jag är duktig på BMW så fråga gärna vad du vill veta så svarar jag. =) |
|
|
Har den det ovanliga, men ack så attraktiva sportchassiet? Sportsfahrwerk :) /E38B12 |
|
|
Nej det kan jag inte tänka mig.. Det borde förra ägaren ha informerat omi så fall. Vet ju inte en vad det är.. =) Men jag har sportläge i automatlådan.. haha =) |
|
|
Ah, det enligt instruktionboken rekommenderade sportläget i automaten som "bör användas minst en gång i månaden" men som används 20 gånger varje gång man kör ner till stan ;) |
|
|
Haha.. Japp det är precis det läget jag menar. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.