AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.271

Värde på denna 325 individual?

Sida 2 av 2
Visa användare
84
Affrozodiac
BMW 325 Cabrio -94
Hmmm är ja inte mobbad så lär ja väll bli efter detta...

Ja e helt såld på färgen och det vita skinnet det såå coolt!

och OVANLIGT en kompis hade för 2 år sen en M5:a i den färgen med ett par Breyton Magic 19" och vita runt om + ljus toning på alla rutor......såå läcker och fullutrustad allt el. m.m

det ända xet ja sett?? och den enda ja sett i verkligheten me den färgen.. visst har ja sett massa e36 på mobile.de men sällsynt i sverige...

Ha're
Johan B: Tack, där lärde jag mig något nytt! Det spelar dock knappast någon roll i detta fall, de lär knappast påverka priset.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Visa användare
69
Christer B
525iA -89
Kalle H:

Jo jag e medveten om dom stora skillnaderna på färgerna som kalas lila :-) (Min är en av dom trevligare tycker jag) Men man undrar ju vad som är fel när inte en kotte visar intresse.

Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ?
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Affrozodiac: en M5 E34 eller E39? Det fanns (finns fortfarande) en omlackad M5-91 i den kulören i Sverige, som dessutom var (är) i ett mycket fult och dåligt skött skick, den tappade minst 20000 kr på kulören jämfört med motsvarande gissar jag, då var iofs inte kulören (lila-metallic) från fabrik och då är det ännu värre, kan jag tänka mig.

-M5 E34 Limousine register Länk
Visa användare
84
Affrozodiac
BMW 325 Cabrio -94
De va en e34. Men den var i den färgen från fabrik en äckta
INDIVIDUAL...

Nån som har färg koden??? =)=)=)

Hmm kommer ni ihåg den M3 cabben e36 som låg här på börsen hur länge somhelst ju me den färgen och pippigult o rosa skinn.....den reducerade ju me typ 30k till slut..!
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Affrozodiac: Numret var RYFxxx inte sant? Den bilen är INTE någon beställning från Individual, den är omlackad från Calypsoröd, klåparaktigt gjort dessutom (ihopmonteringen), din kompis blev lurad om han köpte den som Individualbil. Jag har specarna på den, calypsoröd med champagner läder, tillverkad 1/91, fullutrustad är den inte heller, dock hyfsat med tillval (varav mycket tyvärr var/är ur funktion). Bilen var nyligen till salu på Blocket, en rejäl mätarskruvning kan också tilläggas.

Färgkoden för omlacken är BASF FE 86-403XX

HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
ett X för mycket, sorry.

Visa användare
84
Affrozodiac
BMW 325 Cabrio -94
Haha jo det stämmer ju faktist =)=)

XXX055 Men va faan ja hade för mig att det var fint och att dekalerna satt där?? Fin i moturummet o.s.v

Visst jag har inte på något sätt sagt att den var i bra skick men den såg läcker ut på 5meters håll. Nä kanske inte fullutrustad men fan det mesta finns ju iaf. Den va repig och bucklig!
Och mätarn är regält skruvad som sagt var. Ingen servicebok.
Och han betalade därefter också! 2Xxxx
Sålde den för det dubbla iaf.
Har du ägt den eller??
Och färgkoden var alltså: BASF FE 86-403X
Det tackar man för...

Ha're
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Ägt den har jag inte gjort, skulle inte vilja heller =) Bara i delar i så fall =)
Nä ärligt talat, den bilen var så häckig, jag har provkört och synat den, kändes dålig rakt genom, men motorn verkade fortfarande någorlunda frisk. Bara en sån sak som att chassinumret var insvetsat i karossen och det var svart färg runt chassinumret, det borde ha gjort att vem som helst vänder på klacken.

Sen var det en massa elfel: farthållare defekt, cd-spelare defekt, elstolarna delvis ur funktion mm. Kopplingen var också kass och bränslepumpen förde mer än lovligt väsen.
Lacken och skinnet var också ruskigt slitet. Vad gäller dokumentationen så fanns det inget av större värde heller.

Japp färgkoden är BASF FE-86 403X "Lila-metallic" kallar de den.

Visa användare
84
Affrozodiac
BMW 325 Cabrio -94
Ok var det när den gick i oskarshamn eller??? Nån anning om vart den går nu???
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Det var strax efter att din kompis sålt den tror jag, nu finns den nånstans i Västmanland.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.