AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
67.876

ingemar i växjö...?

Sida 9 av 14
Hy
98
Hyabusa
318i-87
Propell: Om du månar om Ingemars affärsrörelse så är det onödigt att dra upp den här tråden. Allt "gnäll" som du kallar det är i så fall dålig reklam.... Det verkar finnas både positiva och negativa erfarenheter och det står upp till var och en vem man vill handla med.......
Pr
35
Propell
518i -90 E-34
Jag har inte haft någon kontakt med Ingemar på 10 år... så månar om han gör jag knappast...Begriper inte att medlemmar här kan få ihop 9 sidor mer eller mindre skitsnak om en person som ett litet antal medlemmar har träffat ...Ingemar är nog ingen ängel...men det finns en hel del andra som är stora i truten.
Vänligen återgå till vettiga saker än hitta fel på människor.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Propell, måste säga att det är lite intressant att du påstår att det är mycket skitsnack om Ingmar här på forumet, du säger själv at du inte har haft kontakt med honom på tio år! Är du helt säker på att han är lika bra nu som han var för tio år sen?

Observera att jag själv inte har någon uppfattning av Ingmar då jag inte har haft med honom att göra över huvudtaget.

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Pr
35
Propell
518i -90 E-34
Ingemar var en storpratare för 10 år sedan och säkert kör han samma stil nuförtiden..han är sån...sånt bryr jag mig inte om utan jag Ser förbi sånt , sålänge som jag får det som jag vill så får han prata skallen av sig om det känns bättre.
Om inte du har nånting att berätta om Ingemar gott eller ont ( som de flesta ?)Vad skriver du här för ?
Älska varandra mera !
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Det jag menade var hur kan just du vara så säker på att det är mycket skitsnack om hans kunskaper och jobbet han utför? Får man inte "lufta" sina tankar på ett forum?!

Mitt inlägg var inte menat som personligt påhopp på dig.

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Pr
35
Propell
518i -90 E-34
Jo..många som gör inläg här om Ingemars bravader...avslutar ofta med.."ja jag har ju alldrig haft med han att göra"..= de godkänner utan vidare vad andra har skrivit om här...så ..igentligen så sitter det här folk som narras på varrandra utan att det behöver stämma och varför ? tja...är det nån sorts tävling som pågår vem som har blivit kränkts värst ? Kan det till och med vara som så att det kanske det mesta är rena påhittiga historier ? inte allt säkert men ? hur många personer har varit hos Ingemar som har gjort inlägg här ? 10 % ....I bässta fall tror jag.

Ha det bra i vinter
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Såg att den här gamla härketråden kommit upp igen och att det var samma tugg som tidigare som ventilerades.

Propell, läs igenom hela tråden, du tillför inget nytt överhuvudtaget. Allt du påstår och skriver har sagts förut. Du kan lika lite föra i bevis att någon som är missnöjd ljuger, som att du själv talar sanning.

Kontentan är att om man köper begagnade bildelar (av ex. Ingemar) så får man ha ögonen med sig och huvudet på skaft, annars kan man bli lurad.

Punkt
Pr
35
Propell
518i -90 E-34
Och så kom det där ljushuvudet in igen...jag har läst hela tråden och det är så man undrar vad det är för sorts människor som skriver här.
Inget nytt säjer en som direkt slänger sig på och själv skriver samma skit igen...kanske du har hämtat nya krafter från sidan 4 ? där var du ju helt ute i blåsten....
Jag råkade se denna slingan medlemmar har " fått " ihop mest Mot Ingemar men så började det komma positiva vibbar från några och då tänkte jag att jag kunde skriva om när jag fick hjälp av Ingemar...och jag hade fan så roligt där...Prata kan han Ingemar ! Det är bara det att många människor SER inte det utan de tar åt sig allt som sägs med största allvar...och så lägger de till lite till förståss vid nästa möte med någon...därmed är vi nere på dagisnivå...
Kontentan är att om man köper begagnade bildelar (av ex. Ingemar)..???
Varför kör du just Ingemar ..?? finns säkert massor av andra skojare som kan nämnas,,,ögonen med sig och huvudet på skaft ska man ALLTID ha även när du handlar Bröd för fan....va trött jag blir..

Semester behövs för en hel del :
bustorp
Fler o fler positiva kommer det fram hela tiden....
Alla positiva har handlat av honom. Eller hur? Då kan man ju uttala sig om det.

Hur många av de negativa har ens varit i närheten av att handla? Långt ifrån alla kan jag säga. Ändå finns det en åsikt. Grundat på vad?

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Länk
bmw,m3
Hej!

någon som har hans telefonnummer? eller adress?

Tänkte ta mig en sväng dit.

Mvh

Pr
35
Propell
518i -90 E-34
Gottåsa heter stället.....ligger jämte vägen ( 23 :an) under Alvesta ca...11 år sen jag var där....tror att jag ska dra dit ochså...kan vara en kul upplevelse he he
Bo
565
Bosse J.
327-41, Drömbil, såld -17
1600 GT-68, såld -14
2000 Touring -73 såld -13
2002 Baur Cabrio såld -14
330 XiA -01 Frubil
X1, E84 Vinterbil
330 d,-07, Vardagsbilen
325iA Cab -94, Sommarbil
320 i, -90, Sommarbil
X1,E84 -14 Vardagsbil
Grabbar,
lägg ner denna tråd!
Du som startade den, be att den raderas.
Detta är inte värdigt, tvärtom!

Bosse J.
BMW CS 185 H
bmw,m3
Ok då vet jag.

Har varit där för ca 10-12år sen.

köpte mig en fin billig bmw 3.0s-74 av honom då men tyvärr så krckade jag med den bilen bara efter några veckor.

Blir en sväng dit igen.

Mvh

Hy
98
Hyabusa
318i-87
Tjena!
Har avhållit mig från att vara småaktig från att dra upp mina egna erfarenheter pga att de inte väger så tungt enligt min egen åsikt (för att dras upp för andra på ett forum), men nu när flera tycker att man är en skitstövel bara för att man ventilerar åsikter på ett forum så tänker inte jag hålla på det. Till saken... Ingemar ringer upp på en annons från AP. där jag behöver köpa div delar. Han har precis allt plus lite till samt även annat om det skulle behövas. Han lovar att personligen leverera och att komma med grejor vid utsatt datum&tid. Han kommer inte.... Jag ringer upp igen. Samma procedur. Ok. Han kommer inte och jag hör inget mera. Jag skiter i alltihop och tycker inte att handlaren verkar seriös. För min del kommer jag inte handla av honom. Detta räcker för mig!! Ifrågasätter inte att Ingemar inte kan prata om ngn nu trodde det............
Andra här har bevisligen större tålamod, och eventuellt någon här skulle kanske tycka att det var mitt eget fel som inte åkte dit andra gången och frågade vilket förhinder som han fick denna gången samt erbjöd mig att betala en smärre summa pengar bara för att få framföra mitt ärende!!

An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
Propell: Förstår inte riktigt vad du är ute efter? För 11år sedan var Ingmar dukig på att snacka & så citat "finns säkert massor av andra skojare som". Menar du verkligen att Ingmar är en skojare som är duktig på att snacka?

Z MMM Coupe
Pr
35
Propell
518i -90 E-34
A Olsson...ta och läs ordentligt..börja inte med dumma självgjorda tolkningar.
och sen kastar du iväg skitsnacket på mig.
Jag köper inte sånt och vill du köra påhittade grejer så sök in på nån tidning istället eller nått du trivs med.

Frid på vägarna !
Det är väl fantastiskt att det finns ett ÖPPET forum där vi alla kan utbyta erfarenheter. Some like the guy, some don't. Sedan är det upp till var och en att skaffa en egen åsikt...

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Pr
35
Propell
518i -90 E-34
Ja..E38B12..precis.
Kr
46
Krumeluren
525i -90 Turbo
Shit.. åsikterna om den här killen verkar ju inte vara särskillt bra. Tur att jag läste den här tråden nu asså. Har fått kontakt med någon kille i småland via en annons jag la ut på en vanos maskin. Tyvär så har jag inte fått reda på hans namn eftersom han alltid svarar "hallå" i telen. har ett nr till honom 0737316744, någon som känner igen nr? är det möjligen den kille ni snackar om här? om det är det så tackar jag och bockar, för då är mitt motor köp av honom är avskrivet!

Mvh//
Krumeluren,

I en annan tråd skrev du att det var firman "BMW-motorer" som finns på blocket, som du köpt din motor av. Svaret är ja: Det är samma person och du gör rätt i att skriva av köpet.

Mvh,
Kalle
M5:an: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.