|
Sida 10 av 14
|
|
|---|---|
|
Kalle, Okej! Tack för infon Mvh// Micha |
|
| Länk | |
| Nu ser man vilka som hade rätt angående ingemar tidigare i tråden. | |
|
Som jag sagt: DET QUIXOTIC O JAG SKRIVER STÄMMER, O SKALL ICKE FÖRRINGAS! DET ÄR SANNINGEN OM INGEMAR! PUNKT SLUT PÅ DENNA TRÅD! VAR PÅ ER VAKT, NI SOM KAN TÄNKAS HANDLA AV DENNE MINST SAGT KONTROVERSIELLE AFFÄRSMAN!!!! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Härligt! Slut åt skoijare! | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Nej, nu är det dags för Bustorp att göra entré märker jag ;) |
|
haha dagens bästa !!!!! BOOSING AND CRUISING |
|
|
Jag har gjort affärer med Ingemar (Sålt bilar till honom). Det är klart att han luras... Vilken affärsidkare gör inte det? I slutändan handlar ju allt om att tjäna så mycket kapital som möjligt eller hur? Oavsett om ni går till en MRF-ansluten handlare så blir ni ändå lurade... Det finns bättre och sämre brancher och bilbranschen har ju aldrig haft något bra rykte direkt. Ni som har blivit lurade får enligt mig skylla er själva eftersom ni borde ha mer vett i huvudet och undersöka saker innan ni köper/säljer oavsett om den ni gör affärer heter Ingemar, Mohammed el Lars.... KRAFTWERK: Jag kan bara intyga, men som jag skriver här ovan... Det gäller ALLTID att vara på sin vakt. Kort och gott... Ingemar är inte sämre på att luras än BMW Group. BMWn tas med i graven! |
|
| Ganska intressant inlägg från dig Johan (ovan). Kanske du jobbar på BMW också? | |
|
Det bästa är att vi har papper på vad som ska vara bytt. Då vi visste att han är en lurifax, så sa jag åt kunden att be om papper på exakt vad som är bytt. |
|
|
Bmw-Andreas: Han kommer säkert kontra med "Jo allt det där bytte ja seru...men för 10 år sen sa ju aldrig när jag gjorde det eller??" samt "ja det var nya ramlager i motorn när jag renovera den.. för 10 år sen":-)osv...:-) |
|
| Är det någon som har numret tillIngemar? | |
|
Alpina B8: 0737-316744 har han, enligt denna annons: Länk |
|
|
Samt 0476-28063 enligt denna annons: Länk |
|
| Baalzamon, tackar | |
|
Funkar inte att sätta dit en sån kille , han har liksom inget att förlora, men pengar har han , bara inte så att myndigheterna kan kolla det ...... Gott om polacker o sånt med .......... |
|
|
jag ringde honom ang ev köp av en m20 b25 ,. han ville ha 15 000 för en renoveraD sådan och så fråga han vad jag skulle ha den till , så jag sa att den ska turbokonverteras . ja då kom han med ett fint förslag att han kan tänka sej att göra de åt mej då skulle de kosta 25 000 inkl motor och jag skulle få mellan 500\600hk . fast när jag fråga honom vad de var för grejjer han skulöle köra med så sa han en =saab aero turbo och lite annat |
|
| >Ja, han vet att ta betalt för grejer, ringde ang ett E30 chassie som han plockat rent på användbara prylar...det ville han ha 2500 för asg | |
| haha ja de verkar vara ett stort skämt alltihopa | |
|
Har tittat på kommentarerna om ingemar och måste kommentera dessa till ingemars favör. har arbetat åt honom så kan påstå att jag känner honom rätt välHar handlat flertalet bilar av honom och så länge jag kör bmw, den ende jag kommer att köpa mina bilar av samt konsultera vad gäller råd , reparationer osv. Ingemar är en mkt kunnig person och jag med flera andra har stort förtroende för honom . Han kanske ar stor i truten men jag har sett exempel på det i inläggen här ovan också. Kanske starta en diskussion om vem som skramlar mest ? det brukar vara de som innehåller minst. bmw- babe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.