|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
Peter bmw325 cab |
e36 är den snygg ? e36:an liknar ju vilken bil som helst skoda,passat,opel, listan kan bli mycket lång den ser för vanlig ut helt enkelt |
|
1. 3,0 CSi - Gärna Fjordblå.. 2. M3 E30 - Spelar ingen roll vilken färg- 3. 2002 - Kult.. 4. M5 Touring - Ulv i fårkläder 5. M6 6. 850CSi |
|
| E 34 | |
|
Det enda jag har att säga är: Bmw följer inte utvecklingen, VI leder den. Detta innebär att det kommer "kopior" med fel märke i fronten! Bmw rules! "It doesen't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning" |
|
|
E26!!!!!! ...såklart //Wille BMWCS #4737 |
|
|
Bmw 325 E30 Cabriolet med M paket...lilla vingen..nercabbad...med en riiiktigt fin pingla i ;) Christian |
|
|
En bild säger mer än tusen ord... Länk eller två bilder.. Länk |
|
|
Det verkar som ni glömt en liten bil i eran diskussion...... -=BMW M1=- |
|
Erneland |
3.0 Csi är utan tvekan den mest fantastiska design som BMW har skapat. Batmobilen är den mest brutala. Nej en så vacker bil som 3.0:an kommer kanske aldrig att tillverkas igen men Z3 MCoupé var på god väg måste jag säga. Det handlar om linjer på rätt ställe. ;) ST4Dim |
|
Z3 Coupé ligger lätt överst på min lista =0) Vilka former så man så man vill "kela" med den jämt ju....... En gång BMW, ALLTID BMW! |
|
|
E38 med 18 fälgar el större, fyra blås, vita blink, div. diskret styling. TUNG BIL! Mvh/Soki |
|
Marcel |
E 34 E 36 by the way, E30 är snygga, men endast stylade, ingen vacker syn utan styling på de tyvärr. |
|
E46 Coupé! Selv orginalen er fin som den er. Fronten på E36 er for firkantet; "mindre vacker" i mina ögon, men det hjälper lite med ögonlock. Grå Coupé som är diskré stylad (utan stor vinge) kan være litt tøff om den har effektanlegg og fete felger. Jeg liker litt nyere biler.. Eldre biler har ofte noen detaljer som gjør bilen snygg, men om man titter på vindusvininkelen (fönster?) og takhøyden, så gir det et tamt inntrykk hvis man ser for seg nyere biler med et mer aerodynamisk (sportslig) utseende. E34 mot E39.. Når det kommer en ny modell tycker jeg ofte at den gamle er finest, men når det har gått en stund og jeg har sett den nye modellen mange nok gonger, forsvinner sansen for den gamle gradvis. Det finnes mange hjerteknusere (BMW) på veiene som jeg ser langt etter, selvom jeg ikke kan tenke meg å eie dem selv. |
|
|
e21 är snyggast e30 är fyrkanig och tråkig Livet börjar vid 180 |
|
| E9 eller E24 helt orginal är riktigt snygga... | |
| Dom flesta är snygga!!Tycker jag | |
cdabox |
M3 E46 är en fulländad bil i alla avseenden, och jag ska gifta mig med en sådan när jag blir stor!! =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
E28 E21 E30 02-serien E46 är snygga enligt mig... ---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info--- |
|
Köppen |
Jag läger min röst på en röd E30 M3 ... Tätt efter kommer E31. Den ser så vass ut ... |
|
Helt klart e24. Av dom nyare är e39:an fin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.