|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
nicky b |
min åsikt är ju att e21an e bäst och vackrast |
|
Av de mer standardbetonade bilarna gillar jag E46 330 coupé, väldigt stilren. Klart att M3'an är fin också, men den är lite för brutal för att kunna kallas vacker. Man kan ju inte kalla Mike Tyson för vacker... Jag tror att 330 coupé är en kvinna, t ex Christy Turlington eller Heidi Klum. Mr C |
|
|
Min åsikt är nog att M6an är bland de vakraste. Fast visst måste jag nog hålla med nicky b om att E21an är vacker också =) |
|
|
Nya E46an tillhör nog det snyggaste BMW tillverkat, framförallt coupéerna. Det är skitsvårt att kora någon vinnare. E30 anser jag också är snygg, även E34......ja alla har de en tidlös form som aldrig går ur tiden enligt mig. Den enda vinnaren här är BMW |
|
|
Jag håller oxå på M6:an älskar hajfronten som sexorna har här är en bild på en vanlig 635 Länk |
|
|
Jag är svag för 850/840:an....så fet och snygg...synd att den är så tung och dyyyr...men vilken bil det vore att svänga ner på E18 med...! 7900rpm |
|
|
Håller med ovanstående 850:n är grymt snygg! M6:an & E21:an kännslite sådär halvtråkiga ut syns att dom har en hel del år på nacken föredrar 850:n helt klart! ta väck några tusen på priset å några kilo från vikten så köper jag en sån ;) Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
Va nere på autobahn & brummade i sommras fanns ingen skönare syn än att bli omkörd av en 850 med breda sulor. Ser verkligen helgrymma ut även bakifrån =) Bred mäktig design. Me Be M3 Wannabe! =) |
|
//Andy |
Tycker ju att e21:an är rolig och bland dom snyggaste! Men M6:an är absolut inte fel asså, dom ser grymma ut! Men dom nya, typ 850 och dom är asså INTE fel heller. BMW är snygga över lag! MVH //Andy |
Grusse |
M3 E30 Sport evolution (Evo III) Helt klart snyggaste bilen. |
|
BMW 3.0 csi är snyggast. /Kristian |
|
| E21, E30 och E12:or är helt klart snyggast!!! även 02:orna är ganska snygga!!! | |
|
Ni e ute & seglar! E36, E46, & 850. Resten ser tama ut =) |
|
| E36 tycker jag personligen är den fulaste modellen. Det krävs så förbannat mycket styling för att den ska se snygg ut | |
|
Tycker det är synd att kalla någon BMW för ful... bättre att säga "mindre vacker" istället. ;) Men varför inga röster för Z3 Roadster??? roadZter |
|
|
jo, du har rätt. men bara för att jag säger att E36 är den fulaste, betyder det inte att den är ful. bara att det är den fulaste jaaaaaaa, där har du en modell. Z3!!!!!! |
|
|
Jag skulle nog säga att E36:an har den klart snyggaste och stilrenaste formen ostylad....att det sedan är folk som förstör den med diverse krams som spoilers, vingar och ögonlock mm är ju förstås synd....:( |
|
betriebsanleitung |
850 csi eller 507 |
| jaha?? ja, man får ju tycka vad man vill. och jag tror att det är fler som anser motsatsen, men ögonlock är fult som stryk | |
|
hmm, jag antar att du syftar på mitt inlägg...? Vad menar du isf med motsatsen? |
|
| JAG anser att en E36 MÅSTE vara stylad för att den ska se snygg ut | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.