|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Philly |
kanske ska säga att han kör en BMW me :) BMW 4 life |
| Ras.mus>> chansen är ännu mindre, nämligen 0, eftersom numret fn är upptaget av en volvoägare;) | |
|
H&M>>Däremot har du H&M en chans att få regnr BMW645 när du byter nästa gång. Nuvarande innehavare är en gammal Ascona registrerad på Nisses bilskrot! |
|
| Ras.mus>> Sorry, såg först nu att du redan uppmärksammat det! | |
Ras.mus |
Och även den volvon är reggad på en bilskrot om jag inte minns fel så... |
|
Rasmus: det är inte bara ÅÄÖ som inte får vara med; Q & V är också diskvalificerade... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kanske VV går med på att sälja (eller kanske tom ägare till det) en reg.nr. för rätt pengar? TDS 525 och BMW 525 ligger högt... =) |
|
|
Personligen tycker jag att VV borde släppa det fritt och tillåta privat försäljning av reg-plåtar (typ som i England). Såg förresten att M3 5EXY (SEXY) var ute till försäljning nu. Pris endast 10000£. /markus |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Gasar-Magnus: ..och bokstaven I... |
|
Finns det bilar med siffrorna 666? annars så försvinner lite där ju.. hehe "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Både regnr KKK och 666 finns. Även i kombination med varandra. ///BMW - Was sonst! |
|
|
02: det har du rätt i... tänkte inte på det Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Spajjs: Jajemensan, till och med våran konung har haft en M5 E34 med de siffrorna i reg.numret. Gasar-Magnus: Lätt hänt! :o) |
|
Håll med om att en BMW med "rätt" reg-nummer måste få ett högre andrahandsvärde? Tänk er själva om ni funderar mellan 2 olika 525 tex. & den ena har reg-nummer BMW 525... Erkänn att ni hade betalat lite extra för att få just den bilen? Bara en tanke... Henrik"M" |
|
|
Min Kombi har regnummer:*** 320! Vaddå 320, det är ju en 330 för f*n! ;-) /B |
|
| VV har ju spärrat tex TOA, KUK, UFO, m.fl. så det är ju ett visst bortfall... | |
|
Även SAB är spärrat, eftersom det "påminner" om ett bilfabrikat! Men BMW kan med de ge till en sunkig Toyota... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tyskarna har ju en schysst möjlighet: att få välja valfritt ledigt regnummer för 20 Euro. De måste förvisso börja med sin regionbeteckning (landeskreis?) men sen kan de välja . Oftast två bokstäver och upp till fyra siffror beroende på ort. I Berlin tex finns det påfallande många BMW:er med regnummer som börjar med B-MW... |
|
|
Ja, min 750 hade när den bodde i hemlandet regnumret LL-XX 750, där XX var ägarens initialer... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ja deras system är ju lite kul på en vettig prisnivå. Var i Frankfurt i aug och ungefär varannan Porsche 911 jag såg hade reg.nr som slutade på 911 eller 996. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.