|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Konstigt att så många har fått betala för listor när man läser här på forumet, har fixat till båda våra bilar på borgs vid olika tillfällen och det har aldrig varit nått problem, bara att ge dom reg.nr. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Caspar: Kan bara ta fram det för svensksålda bilar tyvärr, iaf med det system jag använder då. Generalagenten kan fixa utrustningslista för importbilar! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Brukar inte den listan sitta klistrad i första uppslaget i Service-boken? Så har det varit på dom flesta bilar jag har köpt. (Import) /Magnus |
|
|
Z3 Magnus: Tror det stämmer med import bilar att utrustningslistan sitter häftad i serviceboke. Så var det min bil också, import dock. Kanske inte är så på svensksålda bilar.... |
|
|
Inte sett någon sådan i mitt serviceheft.. :-( /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Det är inte så på alla bilar... Jag har haft det på 2 av 3 som jag importerat själv. Men du får väl skaffa ett nu i efterhand och klistra dit själv Caspar =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.