|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Att ni bara orkar...... | |
|
Jag vill ha ett Tupperware-märke på min bil. Var skall jag sätta det??? (OBS! Jag har ingen knopp som lyser) |
|
|
hade de vart ngn hitt hade dem satt M-emblem på alla bmw bilar från fabrik. M-emblem lika med M3 ELLER M5 punkt slut! bara för att man har m3 speglar ska man inte tro att man kör en m3 med 347 hk när man åker med sina fina 316 hahahahah ge er grabbar det är samma sak som om att sätta på AMG emblem på mercedes C 180 BMW M-POWER |
|
|
Gino// Hur kommer det sig att din signatur är BMW M-POWER i så fall pm det är så hemskt, du har väl ingen M-bil?;) ------ Länk Länk |
|
|
nej grodan men man kan hoppas :-) BMW M-POWER |
|
|
Gino M elbmem är inte lika med M3 eller M5. Sitter ju orginal på M utrustade bilar. punkt slut! ---- Deutmeyer's Länk |
|
Philly |
gino får nog plugga på lite BMW 4 life |
|
Gino: 343 Hk. Eller får den extra hk när man plockar av m-märket? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| På vilken modell sitter M märket på M utrustade bilar? | |
|
E34 har jag sett.... E36 325 328 E39 535.... har sett E39an i bmw affären. inga av dessa var M3/M5 ---- Deutmeyer's Länk |
|
|
På min sitter en Alpina märke (Kjolen) trots att det inte är en Alpina och det satt från fabrik då det är en Limited Edition. Alltså Alpina kjol och M3 läpp bl.a! ------ Länk Länk |
|
|
Det låter underligt... Alpinafont på en icke alpina. Bara att gratta då! :) ---- Deutmeyer's Länk |
|
|
Nej tycker jag inte, precis som en 523iM så står det i min bils handlingar 323i Alpina även nu att Alpina är en egen märke så står det faktiskt i de tyska handlingarna till min bil 323i-Alpina Limited Edition. I övrigt så levererades bilen med Alpina fälgar, men förra ägaren ville inte sälja dem tyvärr:( ------ Länk Länk |
|
|
Spam: *Gäääääääääääääääsp* 328án: Länk |
|
|
Min åsikt är klar: sitter det inte ett M-märke på bakluckan från fabrik så ska man inte sätta dit ett heller. Det finns bara en E46 som har ett M på bakluckan och det är M3. Skit samma om man har M-paket eller inte, det ska inte sättas dit ett på bakluckan. Det är lika korkat som att sätta dit ett "TURBO"-märke. Dekaltrimning urvattnar värdet av ett M på bakluckan. När en 320 med ett M på bakluckan blir frånkörd av en snubbe i en Saab 9-3 med 175hk lättrycksturbo så kommer det att spridas som en löpeld bland de okunniga ... "min polares 9-3 turbo spöade en M3:a, höhöhö" ... snart fnissar folk åt riktiga M3:or också, vilken Saab 9-3 som helst kör ju ifrån en M3, och den kostar bara hälften så mycket. Hur coolt är det då med ett M på en 320 ... :-( |
|
|
Alltså kan ni inget eller så e jag dum:-) Dem ända bilar som har M-emblem från fabrik är M3:an och M 5:an. vet ni varför?`inte för att dem har M paket ,jo för att dem är riktiga M bilar . (dessutom kallas dem M-serien) Har jag fel???????????????????????????????????? BMW M-POWER |
|
|
JA! Tänk vad hemskt om någon går runt & tror att han piskade en M3á med en SAAB... Fruktansvärt! - ELLER INTE! Vem BRYR sig! Inte jag iaf! Jag SKITER i vilken bil som drar vad! Fattar inte hur folk orkar engagera sig i en sådan Skitsak! Fattar inte hur jag orkar skriva detta långa inlägget i denna tråden heller!! ;-) 328án: Länk |
|
|
Gino. Gå in till BMW återförsäljaren och fråga om M grejjen, så får du se att du har fel. Går inte att bevisa nått här på internet.. ---- Deutmeyer's Länk |
|
Philly |
herregud! är HK allt för er! hur tufft är det att köra fort, raca med era m3or i 200km/h, det är riktigt manligt. lycka till! smäller ni i dem hastigheterna lär ni nog aldrig köra M-bilar igen BMW 4 life |
| vem som helst kan väll få ett M märke på sin bmw. de är väll bara att M-testa den?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.