|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Bilen finns till salu hos autowox i karlstad, jag undrar om nån vet nåt om denna svensksålda m5a ? | |
|
Jag känner till den bilen, den står på BMW i Karlstad. Vad är du intresserad av att veta om den? //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
| Är på jakt efter en svensksåld m5a och fick syn på den och undrar över bilens skick , den är ju 14 år gammal tros allt ! | |
| Vad vet du om bilen Schnitzer ???? | |
|
pimpen: Du menar den macaublå M5 -90:an väl? Det är den finaste M5 E34 som jag någonsin har sett, i alla fall bland de finaste. Jag har pratat med ägaren flera gånger också. Väldigt seriös måste jag säga. Skinnet är i perfekt skick, vilket också resten av bilen är. Den var med på en av träffarna i somras. Du kan kolla in den här länken, det är den M5:an som har 3,6-fälgarna: Länk Ska du ha en seriös och fruktansvärt fin M5 E34 så är detta den rätta för dig. Det viktigaste är ju att behålla den i fint skick samt att inte göra om den till något som den inte är, m.a.o. ingen styling. Det är väldigt synd, och ägaren själv har sagt att han inte vill sälja den till vem som helst, med tanke på att den är så fin och i helt originalskick. Jag har pratat med ägaren samt har kontakt med de på BMW Autowåx i Karlstad, så om du ska förbi och titta så kanske jag (om det passar med tiden) möta upp dig, om du ska kolla på den dvs. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Kolla bara in fälgen på bilden, i perfekt skick. BMW har i uppdrag att sälja den åt honom. Han ska troligtvis köpa sig en M5 E39, men jag vet inte säkert. Det var ett tag sedan som jag pratade med honom. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
| Vilken utsökt bil i helt rätt färger, köp den och bevara den någon. Vill ha! | |
|
Ev av Sveriges finaste 3.6:or, det kan jag garantera, bilen har haft rätt typ av ägare och bara två stycken, lite äldre herrar, har alltid BMW-servats, aldrig vinterkörts, endast sommarmil och ingen bruksbilskörning då heller. Den är i utsökt skick utanpå, inuti och i motorrummet, all service är gjord och klima är konverterad. Dessutom ser den fortfarande ut som den gjorde från fabrik, helt original (förutom att stereon är en Blaupunkt (tidsenlig) - från fabrik satt ingen stereo alls) Den är helt enkelt för bra för att vara sann egentligen, köp den och fortsätt i samma anda som tidigare ägare! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Såg ju grymt fräsch ut, men ska inte golvmattan också vara beige, som resten av inredningen? /markus |
|
|
Inredningen är i Champagner. Golvmattan är i originalfärgen som den var från fabrik. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Vill du ha en fräsch o nöjer dej med 3,6 är det bara o köpa, är nog grymt svårt o hitta en lika fin bil, en kompis till mig var o prova den för ett par veckor sen o pratade med ägarn. Hoppas du tar hand om den som föregående ägare gjort bara. Annars jefvlar! |
|
|
Hej Finns det någon länk till denna bil annons? |
|
| Länk | |
|
Tack för alla svaren , jag ska åka och kolla på den på lördag! Vore kul att ha en orginal bil ! Har haft två m5or tidigare, så det kanske blir en till ! |
|
| Hur gick det för dig , slog du till eller? | |
| Nej ägaren till bilen har den hemma hos sig och är bortrest denna helg så jag får ev kolla nästa helg ! Den som väntar på något gott !!!!!!!!!!!!! | |
735 |
Inte ofta man ser äldre M5:or som är så fina på bild, som är orginal. Vore ett hån att börja modda den. Köp och BEVARA. Blir väldigt sugen själv. Synd att försäkringen e så ruskigt saftig.. Nyfiken på forts, rapportera... |
|
Ja, den behöver komma till en bra ägare, som håller den original och fortsätter serva hos BMW. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
735 |
pimpen: Blir det nagot köp eller?? |
|
ja tänk den som hade råd med en m5:a.....snyft!!!! ///325/// |
|
|
Bilen är såld, vi får önska nya ägaren lycka till och hoppas att den tas om hand på samma fina sätt som förut! Någon här som köpte den? -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.