|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte bara kolla läget lite på vad ni övriga M3 ägare har för planer för era bilar under vintervilan? Kommer det att trimmas eller stylas? Jag har just ställt av min M3a och har sedan tidigare 18" Breyton fälgar och Breyton sportsystem monterat. Först på inköpslistan för min del står nya framlysen med angeleyes,blinkers,bakljus, mm. Mvh Roger | |
| Vilken vila? har precis köpt vinterdäck ;) | |
|
M3an står inställd i garage och där händer nog inte så mycket. Däremot ska jag samla på mig lite prylar till 320in. Ingen styling utan lite uppgraderingar här och där. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Ska nog köra även på vinter ,har alldeles nya vinterdäck har även underredsbehandlat M3.an . Bilar ska förbrukas. |
|
Philly |
helt rätt BMW 4 life |
|
jag har sett en m3:a e36 som är rostig runt listen vid bakluckan den hade varit vinter körd 1säsong....AKTA ER m3:or!!!!det är fina bilar.... ///325/// |
|
| Vi får se vad ekonomin säger, men de lutar åt att trycka i lite mer mos i bilen! | |
| Vi får se vad ekonomin säger, men de lutar åt att trycka i lite mer mos i bilen! | |
|
Jag har knappt kört med min nu i sommar så det lär inte bli någon körning i vinter heller! Förarstolen ska bytas ut och däcken ska bytas till nästa säsong. Mvh Abbe Länk |
|
|
SPARA PENGAR:)) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jag lägger pengarna på att bygga ett nytt garage till M3:an. Har bara kört 600 mil denna säsongen så det är inte så mycket som ska uppdateras eller fixas till som inte gjordes förra vintern. Vinterkörning är uteslutet iaf...... MVH BJÖRN |
|
|
Funderar på om man ska ställa av den eller inte. Funkar det att köra dessa bilar på vintern? Jag åker oplogade frestavägen 05:00 på mornarna kanske jag bör tillägga. /Peter |
|
|
Peedster: Oplogade vägar med en M3:a är nog inget och rekomendera då det finns en risk att dom börjar kalla dig för plogbilen. =) En M3 spolier är inte byggd för att ploga med och det kan bli kostsamt i längden. Plus att du måste köpa 17" vinterdäck till M3:an. Dessa pengar räcker med lätthet till en skit bil som iaf räcker över vintern! Samt att du får tillbaka lite på försäkringen om du ställer av M3:an oxå ! MVH BJÖRN |
|
| Peedster: Köp en GT-läpp och ploga vägen själv! ;-o | |
|
1Björn. Jag går också i tankarna att bygga nytt garage till sommaren. Tur det är så billigt att bygga nytt :) |
|
|
Carlén: Ja jo tjenare vad billigt =) Även om jag har bra rabbat och kan dra bort momsen så blir det tokdyrt!! En fin Crawford port kostar ju 20-40 000:- Så jag valde en billigare lösning. Begagnad port som man klär om i plåt och lite durkplåt längst ner så den ser lite coolare ut! =) Känns lite dumt att garaget är dyrare än bilen man ska ha i det...... MVH BJÖRN |
|
|
Kommer nog sälja min M3, vill ha något nytt att köra. Så vi får se vad det blir. |
|
|
1Björn: Jo det är grymt vad det drar i väg med ett garagebygge. |
|
|
Kör ni med era M3or på Vintern?? hehe shit! jag har faktiskt alldrig sett en m3a ute på vintern! hehe=) Själv så ställer man av bilen å letar efter nån rolig vinterbil! Nån som har nån skyst billig bil å sälja? Länk till min Pärla! Länk M.E |
|
|
Carlen,1Björn, jag vet vad ni har framför er!:-) Jag betalade 25:- inkl motor för en fem meters bred Hörnman port. Passade på att lägga golv värme i plattan också när jag ändå var i farten. Det drar iväg fort... Mvh Abbe Länk |
|
| Gå igenom all elektronik tills det blir köp av vinterdäck, kanske blir många genomgångar av elektroniken =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.