|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tomas: Han skaffade en estorilblå M Coupé efter den alpinvita, men det ville sig inte bättre än att han blev påkörd av en taxi när han körde den. Är osäker på om den gick att reparera :'( /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Någon som såg! Kika på den första bilden av den smällda M coupen, är huven i plast eller, hur kan den ha spruckit så kantigt, eller har de skurit den så???? Fråga, är den vita M coupen på väg att återuppstå eller vad gör den på verkstad???? Z3mpower |
|
|
Richard: inte alls. . Bilderna är från Folksams bilskrot. Dem har oxå en svart M coupe där som är demonterings objekt. arvids bil är redan styckad. jag funderade lite på att köpa hans bakre stötfångare om den nu visar sig att den som Masten kollade priset åt mig på inte passar på coupen. Letar efter ett projekt platform för någon sorts bakre diffusor. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Skall han Arvid krocka sönder alla fina M-coupe eller :) /Henrik |
|
|
Är det den vita M Coupè som stod på Von Braun för en längre tid sedan? MVH / Jacob |
|
|
Jakob_M3: jag tror inte det. Arvid är stockholmare om jag inte har fel. I alla fall var han på Stockholmsträffar. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.