|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk /Caspar Länk | |
| De va ju en coupe, gör inte så mycket ;) | |
|
gammal :P Länk |
|
|
Fruktansvärd bild, gör ont i själen... Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
en estorilblå M coupe minde med andra ord... det fanns desto mera gott på den bild lite inna i denna galleri: Länk . är det tyska plåtar? |
|
| Tragisk bild! | |
|
Finns det en läckrare bil än denna???? Länk Någon som vet vilka delar som sitter på, kjolar, huv, sido...under gälarna. Nu vet jag hur min bil ska se ut! Jag har ju redan fälgarna! Z3MPOWER |
|
|
Z3c: Det är ju en tydk site, så det är väl troligt. Z3mpower: Njae.... Rå! men snygg, vette f-n. Kanske med en annan färg... /Caspar Länk |
|
|
Caspar Vad sägs om svart? Fullt så långt kommer jag nog aldrig att gå, kjolarna är snygga i vissa vinklar men långt ifrån alla. Lufthålen för främre hjulhusen sitter inte riktigt i kant med gälarna vilket irriterar mig en del. Kolfiberhuven med gälar är dock rätt läcker! samt lufthålen till bakre hjulhusen. Sen lär jag nog använda min MH-GTR front i stället. Polerade fälgar står nu överst på listan. Z3MPOWER |
|
|
Richard, framskärmarna är Autoheine. ( har själv såna numera) Läppen är väl Hamann ? Trösklarna har jag alldrig sett förut men dem var för mycket. undrar om hela bakskärmen är i fiber? öppningen in i hjulhuset skulle indikera det... |
|
| P:S det är nog optisk synvila att dem inte liger i kant med gälen. mina gör det. | |
|
Svart. Definitivt!! Absolut läckraste färgen på en Coupé. Om jag minns rätt så är MH-GTR fronten ganska lik orginal fast med ett brutalare djup, klart läckert. Sedan skall Du ju komplettera med G-power plast. :-) Du får kolla in min bil till våren!! Polerade fälgar står högt upp på min önskelista också, det blir Racing Dynamics RS5-F så fort jag får råd!! (33K + moms/tull för 4 fälg utan däck...) Fördelen med dem (förutom utseendet) är att det trots dimensionera 19"x11"(eller 10,5") resp 19" x 9" inte är tyngre än de hyffsat lätta orginal 17" som sitter på bilen. /Caspar Länk |
|
|
brinnade z3:a det är synd....undrar vad orsaken är???? ///325/// |
|
|
Caspar. Jo nog ser jag fram mot att se din bil i vår, du har ju en hel del vilda planer, har jag läst. Racing dynamics fälgarna är ruskigt snygga och dyra, ungefär som mina, nästan 50' med däck (billiga däck, fulda Extremo, men faktist bra). G-power har en bakvinge som jag gillar skarpt, den som sticker upp lite, ingen som har en till salu????, gärna svart :-). Z3C 4.... Var det svårt att montera flyglarna? vad kostar dem? Kan hålla med om att kjolarna är i vildaste laget, men jag har även ännu vildare planer, får se om tid och pengar blir en julklapp så man kan verkställa planerna. Z3MPOWER |
|
|
Z3MPOWER, se min tidigare länk.. Länk €495 för takvingen!! /Caspar Länk |
|
|
Z3Mpower: Manuel gjorde det åt mig. det tog sin tid i och med att skärmen består av två delar som måste individuellt anpassar till bilen och sedan limmas ihop i rätt läge innan monteringen. Sedan är det rätt enkelt. det enda jag gjorde själv var att sätta ditt nätet och skära ut inner skärmar för att få ut luften från hjulhusen genom öppningarna i skärmen. |
|
|
Caspar: De där kompressorkitten verkar också intressanta :-) Takvingen tål att tänkas på. Z3c 4...: SÅ du var nere i J-köping och fick den monterad?! Z3MPOWER |
|
|
Richard: svar ja. man blev lite inspirerad allt godis som satt monterad på Manuels och hans kompisars Coupéer ! |
|
|
Z3MPower: Jovisst vore de trevliga, men €35.000 känns inte rätt på en 200K bil... Blir ju billigare att köpa en motor från 760i och klämma ned!! Har pratat med Tomas vänner på ESS. 70K NOK för ett kit som logger mittemellan G-powers "snik" Evo I och deras Evo II. Klart prisvärt känns det som. Tyvärr 2-3 veckors monteringstid då de inte gjort detta tidigare. 425hk och antagligen ca 450Nm.. :-) /Caspar Länk |
|
| Va f****n den vita ser ju ut precis som jag har tänkt å lacka min M-coupe. Håller med er om att kjolarna var ingen hit ;-/ | |
| På tal om det: vad är dina kjolar fån? vid första anbliken såg det ut som mina med design från autoHeine men sedan såg jag att det ser lite annorlunda ut på undesidan. är inte det från BMW egna Aerodynamik kit" ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.