|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jepp Bmw original arodynamikkjolar. | |
|
vad är dem gjorda i? jag är lite sugen på bakre stötfångaren. den ser riktigt maffig ut : Länk verkar vara både lägre och bredare nertill. den ser idealiskt ut för att bygga vidare en liten difusor på... Masten vad kostar den hos BMW ? den kostar endast 152$ i USA i alla fall. |
|
|
Bakstötfångaren passar inte på coupen. måttet överst på den mellan hjulhuset och baklampan är inte samma på roadstern å coupen. kjolarna är gjorda i plast å har inte någon vidare passform om jag ska vara ärlig. |
|
| där ser man! bra att man frågar innan man beställer... tro att det finns en coupe version på detta? | |
|
Lillen: N E J ! ! Du får inte förstöra bilens vackra gröna färg genom att måla den vit!!! Visst ser det lite mer racigt ut men, om man inte vinner ett lopp är det väl kul att ha snyggast bil?? /Caspar Länk |
|
|
Den blir vit ;) sista tillverkade M-coupen lär ju vara vit å stå på något museum enligt vad jag hört. Visst den gröna färgen är riktigt fin men jag gillar ljusafärger på bilar,tycker formerna syns bättre då.Fast dom enda snygga bilar i vit är Bmw:s M modeller. Tur att vi alla inte har samma smak, eller hur? ;) Vad jag än föreslår till Modano (bästa kompisen) som skriver här ibland så får jag bara usch å fy till svars :)) |
|
|
Lillen: Då lider Du extra mycket av .arvids. krash av den enda svensksålda M Coupen i somras... Fast jag kan hålla med om att den var riktigt snygg. Modano kör väl bara svart på sina bilar, eller blandar jag ihop folk nu (Emm kör definitivt bara svarta bilar med svart skinn) /Caspar Länk |
|
|
Om vi pratar om samma kille nu så är det bara svart i skallen på honom ;) Visste inte att den var kraschad, suck så var denna dag förstörd. Fast å andra sidan så om jag lackar min vit så borde jag ju vara tämligen ensam hehe :) lägger upp lite bilder ikväll på rejsa om hur det går med lagningen på min baby ;) |
|
| Jo tyvärr han Arvid bara äga den i 5 dagar innan det slutade i diket... Dessutom på årets andra Z-träff. Finns lite bilder på min hemsa Länk och på Z3Roadster.net's svenska sidor Länk | |
| Lillen: Har Du någon länk, har tappat den jag fick tidigare och jag blir inte riktigt klok på Rejsas forum och dess indelningar.. | |
|
Gå in på forumet, klicka på våra race och banbilar så ska du hitta den där.Om du ska börja köra på bana så finns det inget bättre forum än rejsa.nu :) Inget illa om Autopower men det är ju inte så banåka orienterat ;) |
|
|
Lillen, har jag förstått dig rätt. menar du att bakkjolen från aerodynamikkitet passar endast på Roadstern pga av lysen? jag kollade orginalkjol på ETK och dem har samma artikelnummer på både Roadstern och Coupen. Är det någon speciellt med just aerodynamikkittet som är annorlunda mellan Roadster och Coupé ? |
|
| Masten: jag är faktiskt rätt så sugen på den bakdelen. kan du kolla i fall du kan luska ut svaret på min fråga till Lillen? | |
|
Tomas: Japp, ska kolla upp det på jobbet på lördag! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Här är en smälld Z4:a, tragiskt. Länk Länk MVH / Jacob |
|
|
känns den bekant? Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vad hände egentligen? Ser ut att ha varit en rejäl smäll.. Klarade de sig ordenligt? Väldig ttråkigt på en så fin & unik bil.. Hoppas inte det gjorde att intresset svalnat.. Någon som har någon uppdatering på hur det gått? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: jag ä lite osäker om det är Arvids bil men om det är det så klarade sig både han och passageraren utan skråma. |
|
|
Jodå, nog är det Arvids bil alltid. Här är en till bild: Länk Skulle nog vilja påstå att både Arvid och Thomas (som var passagerare i bilen) hade änglavakt! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
hehe: släng in ASC+T i dessa bilar så kanske blir det lite fler kvar på vägarna:-) Masten: vet du om arvid kör en M coupe idag oxå? skam det som ger sig! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.