Tackar!
Jag har gått länge och väl och väntat, på att få inspiration och tid att sätta igång med en genomgående översyn på underredet.
Nu är jag i gång,och har än så länge inte råkat ut för otrevliga överaskningar.
Kollade underredet för 3 år sedan senast,och då såg det lika fint ut.
En ordentlig rengöring på alla rostfria värmeplåtar och det övriga av botten ska göras sedan rostskyddas,bakvagnsbrygga och bakaxelklump ska rengöras och lackas,likaså alla fästen och även vxl lådan.
Sparklådorna ska lämnas in på omlack(igen).
Och sedan åker de polerade rs splitt fälgarna på!
Sen blir det ut o glida och busa!