AUTOPOWER
Forum
Guider
Modellguiden
Begagnatguiden
Importguiden
Mekarguiden
Alla guider…
PowerBörsen
BMW Säljes
BMW Köpes
Delar Säljes
Delar Köpes
Annonsguiden
Lägg in annons
Forum
Modellguiden
PowerBörsen
BMW Säljes
BMW Köpes
Delar Säljes
Delar Köpes
Annonsguiden
Lägg in annons
Nyheter
Guider
Modellguiden
Begagnatguiden
Importguiden
Mekarguiden
Vägvalsguiden
Alla guider…
Provkörningar
BMW M2, M3 och M4
BMW X6 M50d
BMW X6 M
BMW 218i AT
BMW M3
BMW 428i xDrive GC
BMW i3
BMW 435i xDrive
BMW Z4 sDrive 20i
BMW 330d touring MP
BMW M135i
Provkörningsarkiv
Ovanliga BMW
Reportage
BoS 2026
Schmiedmann-träff 2026
5 år med elbil
BMW CS 2025
BoS 2025
BoS 2024
Reportagearkiv
Galleriet
PowerUser-galleri
Frilansare
Crewbilar
Udda-galleriet
Photoshoppat
Varför?
Pickuper
Bloggar
A
nvändarnamn:
L
ösenord:
Glömt lösenordet?
Skapa konto
Hjälp & info
Gemini__
Medlemsnummer
293
44 år
Bosatt i
Västmanlands Län
Senast inloggad:
17 år
Info
Bilar
Blogg
Gästbok
Foruminlägg
PowerPolare
PowerUser Gästbok
Du kan inte skriva i denna gästbok eftersom du inte är inloggad.
60 inlägg
Sida
2
av
3
«
‹
›
»
Martin_Värnamo
Gästbok
2008-12-02 13:54
tack :) a det va inte fel att laga upp den fast det blir ska läggas mycke mer jobb på den i vinter :D Fan va tjusig din 7a var :)
PWtec
Gästbok
2008-11-18 16:41
Hej, jag har inte sett några tecken på att den gamla massan försämras.
Mvh PW
PWtec
Gästbok
2008-11-17 10:28
Tackar, jo skicket är riktigt bra, och känslan efter en rostskyddsbehandling är bra. Man har så att säga kontroll på grejorna.
Jag brukar kolla läget årligen på de bilar som körs året runt. Ofta behövs bara en liten kompletterande dusch här och var. Sedan blåser jag om vartannat år. Gravrost mår bra av ny olja varje år.
torok
Gästbok
2008-07-27 16:44
Tack men den är lite för dyr just nu för mig. Måste nog hitta nån som gått runt 10000 mil för ca 210000-220000 kr
MVH Török
Kalle (AutoPower)
Gästbok
2008-03-11 20:00
Vet inte riktigt om jag skall behålla M5:an, men det lutar däråt. "En ägare" är ett litet marknadsföringstrick... får väl se om det ger någon utdelning :P
exiZ
Gästbok
2008-03-01 11:05
Hej och tack! Njae... har väl inga direkta planer för bilen förutom att försöka hålla den i det skick som den är nu. Ska laga lite rost som finns vid bagageluckan och sen även byta fälgarna på bilen.
Har du några tips/idéer på vad jag skulle kunna göra med bilen? :)
a_wingard73
Gästbok
2008-02-27 10:23
Ja det blev riktigt bra för att skryta lite:)
Som sagt så är det underredet kvar.. Kommer ta sin tid men de får det vara värt. Man får väl se hur mycket man hinner med innan sommaren drar igång, det hade ju vart skoj att få ta ett par rundor iaf.
a_wingard73
Gästbok
2008-02-26 22:33
Tjenare! Roligt att någon frågar att få se bilder på ens bil! Jag länkar till garaget istället för AP verkar ha velat göra lite som de vill den senaste tiden..
Länk
"Lackbilden" är den längst upp till vänster.
MVH Andreas
manneman
Gästbok
2008-02-16 02:18
Och förresten så har jag inte hjärta att kapa av hela regskylten eftersom den är troligen ballast i landet på en dylik bil...
manneman
Gästbok
2008-02-16 02:16
Eller nu! Kom på att jag tog ju en bild idag, vart tvungen att vara poweruser först bara...
manneman
Gästbok
2008-02-16 01:59
Jo visst så är det ju. Jag ska ta ett par bra bilder och stoppa in på sidan så att alla får njuta. siktar på imorrn kväll.
manneman
Gästbok
2008-02-16 01:36
Jodå visst har jag det, frågan är bara hur jag ska dela med mig av dem utan att lägga ut dem? Jag har haft 2 stöldförsök på ett år så jag är inte så glad för det... (Dock aldrig hemma)
Granathen
Gästbok
2008-02-12 18:45
Kul att du tycker det:) Satt om jag ska vara ärlig och dregglade över dina bilder på m5:an för bara ett par dar sen och såg nu att du även har en sjua! Den perfekta vagnparken enligt mig;) // Fabbe.
Kalle (AutoPower)
Gästbok
2007-12-21 11:27
Hehe...just nu ser den för hemsk ut... hoppas jag kan hitta lite roligare vinterhjul, sen kommer bilderna flödande :) E38 kan man aldrig ha för många av ;D
Ha det, och god juL!
Mugge
Gästbok
2007-11-21 18:19
Man tackar!
Trevlig vagnpark förresten.
M635 forever
Gästbok
2007-08-30 12:57
Tackar!!!
BMW 528
Gästbok
2007-08-30 00:10
Tackar...jo den platanengröna har jag väldigt lite historik om och som jag haft i 3 ½ år är mycket fin i lack och underrede, även invändigt inget tyg sönder...helt enkelt fräsch invändigt. Motorrummet är det inget fint alls jämfört med den andra jag har... den Balticblau är tip topp överrallt har haft den i 23 år och hoppas kunna ha den i minst 23 år till.
/// Leif
Gemini__
Gästbok
2007-08-27 20:17
Såg sen att du hade två fina men tänkte främst på den platanengröna. //Thomas
BMW 528
Gästbok
2007-08-25 23:27
Hejsan ! Vilken av E28:orna tänker du på då?
pata64
Gästbok
2007-08-11 18:54
Nu finns det lite bilder på bilen som du frågade efter.