Bmwtjejen

Medlemsnummer 20276 41 årBosatt i Värnamo, Jönköpings Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

68 inlägg Sida 3 av 4
  • 2007-03-04 22:20
    Okej.. då lägger jag till dig ;)
  • 2007-03-04 21:03
    Jodå.. det är bara fint.. Har varit ledig några dagar nu. Börjar på onsdag igen.. =) Hur är det själv? Finns du på msn? Kram
  • 2007-03-04 15:44
    Ja, men nu verkar det ju som om snön är påväg bort... Nästa så att man kan börja tvätta bilen ute på gården nu ;) Ha det bra //Erik
  • 2007-03-04 09:27
    tror du inte det är säsong för att sälja fälgar nu,för det är inte en enda som hört av sig:( annonserar här o på blocket.
  • 2007-03-02 22:37
    jaja får väl nöja sig me 17 tummare om man ska ha orginal schnitzer:P
  • 2007-02-27 20:31
    tror du det blir för mesigt o bara ha 17 tummare på sommarfälgen..ska ha äkta ac schnitzer så det är dyrt nog..man vill verkligen det ska bli bra väder nu så säsongen kan komma igång
  • 2007-02-26 17:02
    hallå Johanna.
    vet du nån som vill köpa 16 tums bmw orginalfälgar?,dubbeleker 156 med punkteringsfria däck,gått en sommar
  • 2007-02-24 14:56
    men du får gärna höra av dej när du vet mer!!/henke
  • 2007-02-24 09:41
    har ni några träffar i Jönköpings trakten?? har bott däruppe så vore trevligt att dra upp:)
  • 2007-02-23 20:15
    BMWmannen snarare va!?
  • 2007-02-21 12:31
    Kanske måste skaffa Pro jag med ;)
  • 2007-02-17 20:30
    hallå du! hur gick det på Harrys ? var väl lite i gasen...
  • 2007-01-01 19:18
    yes! första inlägget i min gästbok:-) gott nytt på dig med:-)
  • 2006-12-31 22:47
    Gott nytt! *hick* :-)
  • 2006-12-24 14:14
    hehe hej här var du ja :-) kan du inte ha bilden från harrys istället här:-D
  • =) vad drar din 330 per mil? kör en E39 520 som drar runt 1.1 l/mil, aningen mkt :(
  • Snygg E46 du har! =)
  • 2006-11-25 20:14
    :-) Köra bil e skoj, speciellt när man köpt ny bil! När jag köpte Z3:an förra oktober stäldde jag av den nästan direkt... tror du jag var LIIITE sugen i våras haha. Jorå, det är bara bra - men ingen bilkörning här inte, efter 2 öl till maten *hick*
  • 2006-11-25 20:02
    Bättre sent än aldrig... att "bli PRO" alltså :-)
    /J
  • 2006-04-12 09:02
    dina lister är konstiga... det ska enligt dator vara den list vi tidigare beställt till dig...