hasso

Moderator Frilansare
Medlemsnummer 1258 69 årBosatt i PÅLSBODA, Örebro Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

179 inlägg Sida 6 av 9
  • Bild på hasso
    2009-09-05 14:52
    Kul att du tyckte det , väldigt nöjd själv också,, nu kan det vara nya projekt på gång, fast ev med en annan 540-00 :)
  • Bild på Gemini__
    2009-09-05 14:22
    Blev ett klart lyft med den där ratten, riktigt fint. Allt bra annars hoppas jag, ha det! //Thomas
  • Den första BMW'n var väl en licenstillverkad Morris, så cirkeln är väl helt och hållet sluten på min bild :D
  • 2009-08-23 23:21
    Det var trevligt att träffas igår. Det var fina bilder du tog på våra skönheter. Extra trevligt var det att läsa att att du gillade min bil "Noble":) Tack!
    Ha det bäst
    mvh
    Maria
  • Bild på hasso
    2009-07-09 21:14
    Autoexperten finns i Örebro ! tack för tipset hittade inget på deras hemsida när jag kikade för nån månad sedan.
  • 2009-07-09 21:10
    Menade såklart inte att du ska handla oljan i Sundsvall, men kanske du har Autoexperten i din närhet?
  • 2009-07-09 21:10
    Vet inte om du hittat nya lösningar på ditt oljesökande. Kan dock tillägga att jag köper min Valvolineolja av just Autoexperten här i Sundsvall. De har på hylla en del av de vanligaste viskositeterna, och kan ta hem precis den Valvolineolja man söker om så krävs.
  • 2009-06-19 01:18
    Finns billig olja på Länk Frakten är något hög men handlar du lite mer olja så är det riktigt bra priser för att inte vara fat. Tyvärr var det inte Valvoline som du använder idag men det är BP :)
  • Bild på hasso
    2009-05-31 10:16
    Jo tanken slog mig innan jag lade ut bilden :) Men gumman stog bredvid när jag fotade så helt legalt !!.
  • Det börjar bli lite Micke O över dig ;-) Länk
  • 2009-03-28 07:48
    Hej.. Vad använde du för att fixa till dina Radialeker 32' r ? Mitt reservdäck , Radialeker , är blank och fin men de som ska på bilen snart ser inte så roliga ut. Våren är på väg, ok då , inte precis idag men snart så...
  • 2009-02-14 00:44
    Gissa om man var sugen på den manuella 540iT på börsen :-/
  • 2009-02-01 22:22
    Hej Powerpolare!

    ;)

    Vi ses på forumet och förhoppningsvis är sommaren inte långt bort
  • 2009-01-05 19:30
    Hej Hasso du verkar ha bra koll på de mesta angående E39..
    Du kanske kan hjälpa mig.. jag har pr0blem me min cupefläkt jag har bytt de traditionella slutsteget eller va de nu kallas=)0ch den är lika död.. jag misstänker att säkring 76 har gåt t den på 40a även bakrutevärmen är kass.
    Pr0blemet är bara at t jag inte hittar säkringen. har k0lla på en p0lares 99a 0ch då satt den där vid relä b0xen under handskfacket men int e på min 97a.. mycke tacksam för svar mvh R0ger
  • 2009-01-04 18:15
    Tänkte bara höra ang fastfrusna pedaler och annat otyg med bromsarna,typ dom har låst sig ett par ggr mm,är det bara byta broms servon eller går det att laga och vad då göra?
  • Bild på PWtec
    2008-12-27 13:28
    Det är ju trevligt med lite lyx-mek:) Kul att ha det fint även under huven.
    Gott Nytt - PW
  • Bild på hasso
    2008-11-23 11:08
    Ja du Micke då har alla touringar som rullat 5 km på dammig grusväg legat på havsbotten ett par år :)
    Man borde tejp igen glasluckan med silvertejp. Jäkligt onödig uppfinning.
    /H
  • Bild på Micke Olsson
    2008-11-22 19:46
    Humm, är du säker på att 540 inte legat på sjöbotten ett par år? :-)
    Länk
    Länk

    ///Micke
  • 2008-11-13 10:11
    Klart att karln skola sälja sin 540 och köpa en prima 850 nästa år!
    /Skäggbiffstomten
  • 2008-11-03 15:31
    Uttrycket såsom nådig herr placerade i min virtuella gästbok äro utav ursprungsbetydelsen att man giva sin käresta en ring. Orden Kär+ring sammansatt. Nu haver jag ju mött Herrns käresta ett par gånger och jag hava icke erhållit det intrycket att denne äro så rabiat att Herrn äro tvungen att desperatkonvertera hela sin hetrofila livsstil. Tag nu och ta ett par djupa andetag, minska ned på intaget utav kaffe(centralstimulatia, koffein..) samt öka intaget utav prima skaggbiff!
    Titta i posten kommande vecka säger jag bara....