AUTOPOWER
Forum
Guider
Modellguiden
Begagnatguiden
Importguiden
Mekarguiden
Alla guider…
PowerBörsen
BMW Säljes
BMW Köpes
Delar Säljes
Delar Köpes
Annonsguiden
Lägg in annons
Forum
Modellguiden
PowerBörsen
BMW Säljes
BMW Köpes
Delar Säljes
Delar Köpes
Annonsguiden
Lägg in annons
Nyheter
Guider
Modellguiden
Begagnatguiden
Importguiden
Mekarguiden
Vägvalsguiden
Alla guider…
Provkörningar
BMW M2, M3 och M4
BMW X6 M50d
BMW X6 M
BMW 218i AT
BMW M3
BMW 428i xDrive GC
BMW i3
BMW 435i xDrive
BMW Z4 sDrive 20i
BMW 330d touring MP
BMW M135i
Provkörningsarkiv
Ovanliga BMW
Reportage
BoS 2026
Schmiedmann-träff 2026
5 år med elbil
BMW CS 2025
BoS 2025
BoS 2024
Reportagearkiv
Galleriet
PowerUser-galleri
Frilansare
Crewbilar
Udda-galleriet
Photoshoppat
Varför?
Pickuper
Bloggar
A
nvändarnamn:
L
ösenord:
Glömt lösenordet?
Skapa konto
Hjälp & info
hasso
Moderator
Frilansare
Medlemsnummer
1258
69 år
Bosatt i PÅLSBODA,
Örebro Län
Senast inloggad:
3 dgr
Info
Bilar
Blogg
Gästbok
Foruminlägg
PowerPolare
PowerUser Gästbok
Du kan inte skriva i denna gästbok eftersom du inte är inloggad.
179 inlägg
Sida
6
av
9
«
‹
›
»
hasso
Gästbok
2009-09-05 14:52
Kul att du tyckte det , väldigt nöjd själv också,, nu kan det vara nya projekt på gång, fast ev med en annan 540-00 :)
Gemini__
Gästbok
2009-09-05 14:22
Blev ett klart lyft med den där ratten, riktigt fint. Allt bra annars hoppas jag, ha det! //Thomas
Kalle (AutoPower)
Gästbok
2009-08-25 15:15
Den första BMW'n var väl en licenstillverkad Morris, så cirkeln är väl helt och hållet sluten på min bild :D
Z4 Maria
Gästbok
2009-08-23 23:21
Det var trevligt att träffas igår. Det var fina bilder du tog på våra skönheter. Extra trevligt var det att läsa att att du gillade min bil "Noble":) Tack!
Ha det bäst
mvh
Maria
hasso
Gästbok
2009-07-09 21:14
Autoexperten finns i Örebro ! tack för tipset hittade inget på deras hemsida när jag kikade för nån månad sedan.
HypeX
Gästbok
2009-07-09 21:10
Menade såklart inte att du ska handla oljan i Sundsvall, men kanske du har Autoexperten i din närhet?
HypeX
Gästbok
2009-07-09 21:10
Vet inte om du hittat nya lösningar på ditt oljesökande. Kan dock tillägga att jag köper min Valvolineolja av just Autoexperten här i Sundsvall. De har på hylla en del av de vanligaste viskositeterna, och kan ta hem precis den Valvolineolja man söker om så krävs.
maccis
Gästbok
2009-06-19 01:18
Finns billig olja på
Länk
Frakten är något hög men handlar du lite mer olja så är det riktigt bra priser för att inte vara fat. Tyvärr var det inte Valvoline som du använder idag men det är BP :)
hasso
Gästbok
2009-05-31 10:16
Jo tanken slog mig innan jag lade ut bilden :) Men gumman stog bredvid när jag fotade så helt legalt !!.
Udo Dirkelsniff
Gästbok
2009-05-31 09:23
Det börjar bli lite Micke O över dig ;-)
Länk
kavve
Gästbok
2009-03-28 07:48
Hej.. Vad använde du för att fixa till dina Radialeker 32' r ? Mitt reservdäck , Radialeker , är blank och fin men de som ska på bilen snart ser inte så roliga ut. Våren är på väg, ok då , inte precis idag men snart så...
weeeman
Gästbok
2009-02-14 00:44
Gissa om man var sugen på den manuella 540iT på börsen :-/
gdpr
Gästbok
2009-02-01 22:22
Hej Powerpolare!
;)
Vi ses på forumet och förhoppningsvis är sommaren inte långt bort
Rodger
Gästbok
2009-01-05 19:30
Hej Hasso du verkar ha bra koll på de mesta angående E39..
Du kanske kan hjälpa mig.. jag har pr0blem me min cupefläkt jag har bytt de traditionella slutsteget eller va de nu kallas=)0ch den är lika död.. jag misstänker att säkring 76 har gåt t den på 40a även bakrutevärmen är kass.
Pr0blemet är bara at t jag inte hittar säkringen. har k0lla på en p0lares 99a 0ch då satt den där vid relä b0xen under handskfacket men int e på min 97a.. mycke tacksam för svar mvh R0ger
Snickaren 65
Gästbok
2009-01-04 18:15
Tänkte bara höra ang fastfrusna pedaler och annat otyg med bromsarna,typ dom har låst sig ett par ggr mm,är det bara byta broms servon eller går det att laga och vad då göra?
PWtec
Gästbok
2008-12-27 13:28
Det är ju trevligt med lite lyx-mek:) Kul att ha det fint även under huven.
Gott Nytt - PW
hasso
Gästbok
2008-11-23 11:08
Ja du Micke då har alla touringar som rullat 5 km på dammig grusväg legat på havsbotten ett par år :)
Man borde tejp igen glasluckan med silvertejp. Jäkligt onödig uppfinning.
/H
Micke Olsson
Gästbok
2008-11-22 19:46
Humm, är du säker på att 540 inte legat på sjöbotten ett par år? :-)
Länk
Länk
///Micke
Asken
Gästbok
2008-11-13 10:11
Klart att karln skola sälja sin 540 och köpa en prima 850 nästa år!
/Skäggbiffstomten
Asken
Gästbok
2008-11-03 15:31
Uttrycket såsom nådig herr placerade i min virtuella gästbok äro utav ursprungsbetydelsen att man giva sin käresta en ring. Orden Kär+ring sammansatt. Nu haver jag ju mött Herrns käresta ett par gånger och jag hava icke erhållit det intrycket att denne äro så rabiat att Herrn äro tvungen att desperatkonvertera hela sin hetrofila livsstil. Tag nu och ta ett par djupa andetag, minska ned på intaget utav kaffe(centralstimulatia, koffein..) samt öka intaget utav prima skaggbiff!
Titta i posten kommande vecka säger jag bara....