widehall

Medlemsnummer 3172 55 årBosatt i Nybro & Stockholm, Kalmar Län
Senast inloggad:
Kommentar:
tillfälligt under finalen så monterade vi CD:n högt för bättre ergonomipoäng. Även Rattfjärren gjordes om. Vi lödde om kretskortet till en slaktad farthållarspak & körde de viktigaste funktionerna där. Skall tilläggas att kretskortet sitter i spaken. Vi etsade om kortet och gjorde nya banor. Tror att vi lade ca 60tim bara på fjärren...