peter78w

Medlemsnummer 5386 47 årBosatt i Sverige, Jönköpings Län
Senast inloggad:
Kommentar:
Bilen var utrustad med Breytons ursnygga "Softline" 18" fälgar. Vi ska nog inte tala om priset när dom köptes in! En del har råd om man säger så!
Tyvärr har nån fälg/fälgar blivit lite ovala så dom kommer att renoveras och lägga på helt ny lack! Mörk lack kommer det att bli för att passa bilen bättre.