AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
819

Räddad av Coca Cola!

Ja ibland kan man ha tur i oturen! Hade precis vart på McDonalds och köpt lite käk! Nu har ju McD sk kupphållare i papp som är totalt värdelösa för det syftet de är tänkta för! Den höll på och välta hela tiden och coca cola rann ut på mattan!

Efter en bit så vurpade drickan rejält varvid de börja rinna ut en del till på mattan, helvete tänkte jag och böjde mig lite lätt ner för att resa den upp igen, automatiskt sänker man farten eftersom uppsikten på vägen minskar ju ganska kraftigt :)

Iaf så va det en väg där man kanske gasar lite friskt men inte den här gången som tur var för att lite längre fram såg farbror blå och kollade hastiget, körkort mm(såg dom inte innan drickan välte)

Så jag anser att jag den här gången blev räddad av McDonalds värdelösa kupphållare, kanske ska skicka ett brev till McD Sverige och tacka dom för tjänsten, eller vad tycker ni? ;))

Kan övrigt tilläga att de fina farbröderna i statens tjänst kollade lite snett på bilen när apple dämparen ylade förbi, även fast det bara är 2" :)

Sådär, nu har jag yttrat mig tillräckligt för idag :)

Ha de bra där ute i etern!

//Peace
Du kan tacka bmw också, då dom suger på att tillverka mugghållare.
hehe, så vitt jag vet så har jag ingen mugghållare i bilen :) men då är de en sunkig 318 vi snackar om :)
E39ans wannabe mugghållare liknar något bmw hittat på Biltemas utförsäljningshyllor.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.