|
|
|
|---|---|
| vad är det för fel när bilsaten inte växlar förrns varvstoppet åker i? o sen slocknar växelvisaren på instrumentena sen går det bara o köra typ på 4an. Jag måste stänga av den o vänta 3 minuter sen går den som den ska igen.? sen har den börjat dricka som satan enligt datorn o visaren som visar hur mycket den drar står i botten även när jag inte gasar... är lite trött så jag kan inte formulera mig så bra men jag är tacksam för tips mvh | |
|
låter lite som att den går in i nödläge! dvs ett läge som gör att bilen inte går särskilt bra men går att köra hem. avläsning av felkoder kan vara ett bra förstasteg, detta problem har även tagits upp många gånger här på fgrumet, sök lite så hittar du! MVH Johan K |
|
|
låter lite som att den går in i nödläge! dvs ett läge som gör att bilen inte går särskilt bra men går att köra hem. avläsning av felkoder kan vara ett bra förstasteg, detta problem har även tagits upp många gånger här på fgrumet, sök lite så hittar du! MVH Johan K |
|
|
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.