|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
STEPHAN. Det stämmer att Buffelskinnet fanns som tillval från "start"(tillsammans med "vanliga" skinnet), men vad jag har hört av tyska "BT fanatiker" så var det standard på de 50 sista bilarna . Hälsningar Ando |
|
|
De sista 50 tillverkade bilarna hade även andra speglar. Mvh.. Micke Skiöld Länk |
|
|
Micke . Jag har sett 5-6 stycken av dessa BT och en har haft M-speglar (nr 500) och alla andra har haft de speglar som kom under andra halvan av 92. Kan ju hända att man kunde få M -speglarna som tillval på dessa bilar . Hälsningar Ando |
|
|
Ola, vad hade du tänkt dig för BiTurbon? När jag sålde den, så sa jag att jag till mig själv att jag eventuellt skulle köpa tillbaka den en dag om jag fick möjlighet. Det verkar ju kunna bli så nu... :o) |
|
|
quixotic2, Jag har försökt nå dig via e-mail då ditt gamla nummer ej funkar. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
kul att du gillade provturen jonasjonas nu har bilen gått drygt 29k mil =) går fortfarande som en klocka och ja det är den bilen som står i skarpäng lite då o då snokar nu efter 50 hk till men det går långsamt ska få bukt med det sista i framvagnen sen får vi se om det blir dom där 50 hk eller sälja o köpa nått nytt roligt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.