|
|
|
|---|---|
|
" Länk " Vad är det som "kastrull" den silvriga bredvid insugsrören på bilden. Vad är dom 2små silvriga "sakerna" som sitter vid (ventilkåpan?) då..?? Tack på förhand /Jonas | |
|
"kastrullen" som du kallar den, är bara behållaren för oljefilteret. Dom andra runda två sakerna som sitter fram på motorn är helt enkelt två två täckkåpor i stället för vanosen som är borttagen på Hammarströms motor. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
| *asg* kastrull- den va bra! | |
Jeppe W |
Gissa vem som letade efter oljefiltret typ 2 timmar på sin då nyköpta 535:a....tänkte ju aldrig på att just den kastrullen kunde vara intressant vid ett olje/filterbyte...!! |
|
Det påminner mig om att jag måste byta kastrullolja och kastrullfilter,,, --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Trodde man kokade nudlar där?? ;) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
taskigt nisse men det göra man i expantionskärlet, viste du inte det =) mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
| inte ofta det är zandlåde humor här =) | |
|
hrmm.. första gången ja skulle byta olja slet jag upp kolkanistern å undrade hur i helvete man skulle dra ur filtret ur botten på behållaren! ungefär då började fundera på om jag kanske var fel ute :D. men d va ju läääääänge sen. alla är vi barn i början ;). |
|
|
Quibbles: Jag tittat lite på den med... dock var det när jag skulle byta bränslefilter så jag var ju lite bättre ute än vad du var :) --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
det är roligt ...att det finns mycket humor här.....!!!!!:) ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.