|
|
|
|---|---|
|
Kryptisk titel eller :-) Tänkte köpa 540 Touring 98-00 och funderar vad det kan kosta att köpa till/byta vissa saker Byta 4-eker-ratt till 3-eker Byta till vita blinkers Byta till Angel Eyes Sätta på rails Sätta på M5-fälgar med däck. Behöver inte vara original Är det någon som har idéer om detta? Vad rekommenderar ni i övrigt vad gäller 540 förresten. Ska man satsa på Vanos 99-00 eller inte 98? undrar Fredrik | |
|
Grymt svårt att säga, beror ju på om du ska ha nytt eller begat. Nytt på BMW så landar det lätt på 40'-50' för allt, begat kanske runt 25' Sök ang årsmodell, många som snackat om det här. |
|
|
Ratt ca 5000:- och uppåt Vita framblink/täckglas från ca 1700:-/ par Faceliftljus fram från ca 6000:-/par Rails... vad skall du med det till?? M5 replicas se bl.a. gummihuset.se Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Tackar för tipsen så långt :-) Det verkar lönande att köpa bil med rätt utrustning direkt. |
|
| Passar 1700:- framblink/täckglasen även bilar med xenon? | |
|
Det tror jag nog att det gör... ( dock inte 100% på det) Länk anger inget att det INTE skulle passa bilar med xenon Länk ( som jag har ) innebär ju bara att man flyttar över glas linsen till det nya blinkershuset så det borde väl funka med xenon eller är xenon ljusen annorlunda uppbyggda?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Finns det baklampor för Touring med vita att köpa nånstans? Verkar inte vara så vanligt.... |
|
|
Nix ( int vad jag hittat iaf: 4 varianter på orginal bara: Röd/Orange Röd/Vit Röd/Orange CELIS ( "facelift") Röd/Vit CELIS ("facelift") Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
tvåtakt |
Montera rails är svindyrt , men får du tag i begagnade så är det bara skitjobbigt... Du får ta ur innertaket och borra sex otäcka hål och sätta tillbaka allt igen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.