|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Satt i möte idag och det ringde en massa samtal så jag tröck bort dem för att inte störa mötet varav vid det 4e samtal från samma person smsar jag och säger att jag blir ledig kl 16. Då får jag tillbaka ett sms som säger "jag vill köpa din bil men du verkar inte vara intresserad av att sälja den! hej!" Varav jag svarar "inte när jag sitter i möte iaf" Vilka idioter det finns, bara för dom ringer så ska man svara... |
|
Bara för att man säljer en bil betyder inte det att man äar tillgänglig 24-7! Löjligt av "köparen"... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Håller med om att "köparen" måste haft en dålig dag, men jag hade bara stängt av ljudet och låtit svararen ta det. Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
| -BeeMWe-: Sånt gör mig vansinnig! Osoftade människor som kräver svar direkt annars avblåser dom. Har några sådana i min omgivning. usch | |
|
Du kan vara lugn, det var ingen seriös köpare. En seriös köpare släpper inte ett objekt så lätt och uppför sig inte så... Schnelle fart, Härliche fart. Länk |
|
|
Min mobil har en fin av och på knapp för lugn och ro t.ex. vid möten och luncher....... vill folk nåt viktigt lämnar dom ett meddelande , lämnar dom inget meddelande så vill dom inget viktigt så enkelt är det.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Min mobil har en fin av-och-på-knapp för lugn och ro t.ex. vid möten och luncher....... Vill folk nåt viktigt lämnar dom ett meddelande , lämnar dom inget meddelande så vill dom inget viktigt, så enkelt är det.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Han ville säkert bara fråga efter ditt sista pris, som Mr. Pedal säger, ingen seriös köpare beter sig så. | |
|
Jo, skriver man ut ett nummer på en annons och inte svarar efter 4gånger och sedan få ett sms på de sättet så skulle jag undra varför säljaren inte stänger av den och som tidigare skrev låter svararen ta samtalet.. Dock så skulle jag aldrig som Säljare Sms på de sättet heller.. Låt han ringa och sedan efter ditt möte ringer du upp och berättar lite fint, ursäkta jag satt i möte bla bla bla.. Då hade du kanske tom fått iväg bilen.. |
|
-BeeMWe- |
Ljudlös med vib, har inget mobilsvar. Vill se vilka som ringt. |
|
Som säljare får man vara beredd att vara lite ödmjuk mot sina intressenter men är man oförskämd som jag tycker BeeMWe's spekulant var tycker jag inte man behöver krypa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.