|
|
|
|---|---|
|
Länk Denna killen har tydligen kostat på m3an ungefär halva m3ans inköpsvärde i lackeringskostnad. Jag garanterar er att detta inte är ett paintshop trick :) På typiskt amerikanskt manér så har de monterats ett widebody kit. Jag personligen skulle dock inte gjort så :) Jesperado: Vad säger sbp om lacken?, jag misstänker att den inte är laglig i vårt avlånga land, men imponerande så de räcker :) Tror ni man kan få den lacken via Bmw individual? :) 4-5 Lager klarlack skulle tydligen göra lacken lika "Lättskött" som vilken bmw lack som helst. Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Man får ju inte ha utrustning (t.ex. spegelfilm) på bilen som kan återge störande reflexer, men hur man bedömer lacken vet jag faktiskt inte. Det finns ju bilar utan lack, en Delorean kan ju t.ex. bli ganska blank... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jo de är klart, men delorean är väl snarare i "borstad" lättmetall(eller är den i rostfritt?). Denna lackeringen är verkligen tokblank, det känns som de är upplagt för störande reflexer om man kör i stan ibland glaskomplexen :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Grym lack, kul att se lite annorlunda byggen, även om jag inte är så förtjust i widebody paketen. DeLorean är ju så pass matt att den inte är störande för andra trafikanter. Tror inte att det går att få igenom en tokblank lack, även om det vore ganska coolt att ha. Finns ju ett par Audi A8- och S8:or i detta land där ägarna har bytt till en blank, fast relativt matt motorhuv. Detta ska tydligen vara godkänt. MVH / Jacob |
|
|
Jacob: Audi har tydligen gjort en special bil till en oljeshejk Länk Som tydligen skall vara helt färglös, endast upp polerad och sedan lackerad. Widebody blir lixom bara för mycket. M3an ser så helrätt ut orginal att de bara blir vulgo om man breddar den mer. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Cool lack...men "skärmbreddarna" är inte kul... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
..sedan klarlackerad skulle de stå. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
gtr kitet är verkligen helrätt. Det är aldrig fel att kopiera det häftigaste som finns i en model serie ;) Lacken är rätt fräckt faktiskt. |
|
|
wendtan: Den Audin har jag sett tidigare, riktigt fet! Det kjolpaketet hade jag kunnat tänka mig om jag hade haft en Audi. Lite mer stilrent. Här finns mer bilder på den blanka Audin: Länk MVH / Jacob |
|
V12 LeMans |
den vita Dinan-e46 var snyggare, tycker jag . |
|
... så läckert. Både Audin och BMW'n. Fast jag tycker nog de skulle struntat i widebody kitet jag med. Stämmer liksom inte i stil med allt krom. Kan undra vad det kostar att lacka en hel bil med den färgen? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Har hört nån gång att man inte får ha mer än 50% chrome, men vet inte om det stämmer. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Fredrik: Ungefär halva nypriset på m3 e46 om jag förstog det rätt. 6-8 veckor tog det för lackeraren iaf. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
46.000:- tar Stylingkompaniet för en hellackering i ChromeFX... känns rätt humant då resultatet verkar bli detsamma :) mvh Robert Sahlin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.