|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar vad man bör ge för en 540iA -01 som gått 8000mil. *Navi *Tv *xenon *rollo *komfortstolar+minne mm. Har det mesta... Tack för svar. Ny bild 10 Juni- Länk | |
|
Nu är jag ju ingen expert men är den sv-såld?Sedan eller touring Gissar på C:a 190-220tkr fast jag tillhör väl dom som ofta värderar BMW lite högre än alla andra. |
|
|
Sedan, sv såld. Svart metallic med beige läder. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Mellan 235-270tkr Mvh Dragolito |
|
|
En sv-såld borde väl ligga i Dragolitos linje. Har du kvar din fina E-38a ? |
|
|
Bayern: Jepp den e kvar. Försöker att sälja den just nu. Men det e ingen större brådska. Själv då, hur gick det med E65? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
ca 225kkr, något mer om den är i bra skick. Asken |
|
|
Asken: Hitta mig en sv-såld 2001 540 fullutr för 225tkr! Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito: Hitta mig en fullutrustad 540 först :) __ Bilen: Länk |
|
|
WilleW: måste finnas väl.... Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito: Ovanligare än man tror om man läser annonser. En bland många trådar på Autopower som handlar om BMW vs. fullutrustning: Länk Det är lättare att prata fullutrustad på en Kia Rio som är fullutrustad efter man har tagit de tre (har ingen aning om hur många paket Kia har, dräp inte mig alla Kia entusiaster:) ) paket som finns som tillval. BMW har så sjukt mycket extrautrustning, om man sedan blandar in Individual så finns det inte en sportmössa att fylla i allt, missbrukat ord tyvärr... Mvh, /Wille __ Bilen: Länk |
|
|
Länk vet ej om de vart någon länk, men en bmw 540 01 7200mil svensk såld med de mesta i utrustning 298:- Bilkompaniet AB i Mora. |
|
|
Dragolito: Letar du också en sådan bil som Soki gör? Gå in på bytbil.com sök 540 sedan 00-02. Se på urvalet. En sak vad handlarna begär dock... och vad en faktisk säljare kan få ut för en bil dag= marknadsvärde. Jag menar att man bör inte ge mer än 225kkr, det är vad jag askulle vara beredd att ge för en sådan bilö bilen som nämns ovan har defintivt inte fullutrustning. Asken |
|
|
Dragolito, den fullutrustade BMWn har väntar fortfarande på att tillverkas.... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.