|
|
|
|---|---|
| Äntligen har jag köpt min första m5 den är svensksåld 5800 mil och 00 hoppas blir jag så nöjd att behöver inte leta efter ett annat alternativ. | |
|
Härligt! Gratulerar till en underbar bil! Var det den Silverstone metallic som var till salu på blocket? Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Jag funderar också på att köpa en idag. Enda problemet är att de är få och DYRA i Finland. Vad tycker du om din? |
|
Lasse Karlsson |
Har du köpt den Avusblåa från Tisnar i Uppsala? Hoppas i så fall att du inte får problem med onormalt hög oljeförbrukning, hörde nått om att den bilen skulle dra massor med olja. Om det var den, får man fråga hur mycket du gav? |
|
Grattis till bilen! Om du vill ha den i mitt M5 E39 Register så kan du skicka ett e-post till mig. Jag kan lägga upp bilder på den åt dig samt att du kan skriva lite om den. I såna fall kan du höra av dig till: de91@hotmail.com. Du kan ju kolla in hemsidan på www.e39m5.se. I såna fall blir du den första! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
| Japp den köpte jag från tisnar bil men jag har ingen aning om oljan. jag ska omedelbart fråga den vad är som är rimlig för m5 så jag kan jämföra med hans svar. när det gäller register jag kan skicka mail men jag måste undersöka det här problemet först om jag ska lämna bilen tillbaka eller ej. | |
| Kan skicka info på min också om det passar, måste hinna plåta den först? | |
|
bayerischemotor: Ja, visst det är inga problem. Det ända som kan krångal är om bilderna har för stor filstorlek så min Hotmail inte pallar med. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
jag vill också ha en M5:a ....*snyft*:( ///325/// |
|
|
Jonte_smte: Då är det bara att köpa en! :) //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Jag har pratat med tisnar bil och fick veta att den drar ca 1 liter beroende hur man kör det tror jag ok. eller??? nu gäller det att lite styling för att jag ine gillar trälister och vill ha titan eller liknande samt facelift förstås. var kan jag köpa delarna billigast ? |
|
|
en liter per vadå? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| jag tror att han sade 1 liter per 100 mil, eller 1000? | |
|
Buddhabar: 1/100mil låter någonlunda ok. Micke K. bmwcs nr.5085 Länk |
|
|
Buddhabar: 1l/100mil låter någonlunda ok. Micke K. bmwcs nr.5085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.