|
|
|
|---|---|
| När får frontspoilerbelysning användas, tillsammans med vilket annat ljus? Tänkte så jag vet vad jag ska koppla ihop dem lysena med för andra lysen! | |
| Ja är det dimljus som sitter i spoilern typ längst ner mot marken ofta? | |
| Dimljus får användas tillsammans med parkeringsljuset när det är ljust ute om de är rätt injusterade, men inte tillsammans med halvljus, varken på dagen eller kvällen. | |
| Okej, parkeringsljus får man ju använda tillsammans med vilket annat ljus som hellst va? | |
| Blir det livat om man har nån slags smygbelysning i dem spoilerljusen så dem "småglöder" när halvljuset e tänt? | |
|
ja ( samma med "p-ljus" i extraljusen) det kan om Farbror Haffa är gring innebära en onödig extra besiktning... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Vilket annat ljus hade du tänkt att använda tillsammans med parkeringsljuset vid färd annars då? P-ljuset är alltid tänkt på bilar men det syns inte när halvljuset är på. Du får inte ha några glödande lampor i dimljusen i samband med halvljus endast p-ljus och varselljus. | |
| Gasar-Magnus: Jag sökte på spoilerbelysning, kanske var därför jag inte hittade nåt med sökfunktionen:) Dimljusen då, dem FÅR man inte ha påslagna om det inte är dimma eller dyligt!? | |
|
En sökning på ordet "Dimljus" lär ge dig läsning som räcker veckan ut..*S* Så här är det ( sen kan man tycka vad man vill om det): Dimljus KAN användas som ERSÄTTNING för halvljus i regn,dimma,snö och liknande väder situationer ( oavsett tidpunkt på dygnet) Dimljus KAN användas i DAGSLJUS som ERSÄTTNING för halvljus/varselljus Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.