|
|
|
|---|---|
|
Länk det är bara en död fisk som följer strömmen... | |
|
Trevliga tillbehör!! Vad kostar de?? /Caspar Länk |
|
|
Hmm, känns som det har varit brist på just det tillbehöret på våra Z-träffar hittills... :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Caspar får ta med sin fanclub nästa träff ;) Efter några öl så ser dem ut som tillbehören på bilderna... |
|
|
Trodde dessa tillbehör ingick när man har en Z3-4. De har ett reportage om Z4 på den hemsidan under Webmagazine/Motortester, ett tips bara! det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
Webshop/Webmagazin/Motortester ska det vara det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
Jag tror nog att man kan få dom som tillbehör om plånboken är tjock nog, men de införskaffas nog inte hos BMW, prova stureplan en fredag lördag kväll. Men visst vore det trevligt med lite mer av den varan på våra Z-träffar! :-) (Självkritik, om man nu orkade släpa sig själv dit någon gång). Z3MPOWER |
|
|
Tillbehören var ju inte bara snygga att titta på, de fungerar även som biltvätt!!!! Z3MPOWER |
|
|
Man får gå upp en storlek i bil till M3 cab om man vill ha två tillbehör. Z4'an har ju bara två stolar och man vill ju inte ta bussen själv :) __ Bilen: Länk |
|
|
Trevligt! ;) /eFx /eFx www.z4.se |
|
|
Jag har provat med två tillbehör i Z'an och det funkar alldeles strålande.. Speciellt om tillbehören gillar varandra.. ;-) /Caspar Länk |
|
|
Caspar: Du råkade inte ha en kamera tillgänglig då? :P /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Ha ! Caspar två tillbehör var bostongurka och rostad lök ;) |
|
|
Masten: När tyvärr inte... :-( Hobbe: Det var inte Dig vi pratade om.. ;-) /Caspar Länk |
|
| undrar om det är tjejerna eller bilen som är snyggast hehe | |
| jerry: pratar vi om en repa på bana eller stadig abonemang? förutsättningarna är rätt olika :-) | |
| om dem vore ett tillbehör till bilen skulle jag köpa direkt eheh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.