|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
När jag köpte en brunmetallic Austin Allegro 1275cc (ja, jag vet att jag är dum i huvet, för den har fyrkantig ratt...) i Umeå, för ett antal år sedan, så hittade jag ett kassettband på handskfackshyllan med Gyllene Tiders "best of" på ena sidan, och Metallica på den andra.... Min GUUUD vad jag är trött på dessa artister efter 77 mil.....Jag bor i Eskilstuna... (radion funkade inte...) "Jag går och fiskar" in MY ASS!!!! Jag spyr bara jag hör den låten... Dessutom var det "cowboysnö", regn o kallt så in i helvete hela vägen hem.... och så var termostaten kass, så det var även svinkallt i hela bilen, vilket gjorde att jag förfrös ett knä!!!.... Helt sjukt...Urrrkkk! Nu var ju detta inte en BMW, men i alla fall... lite kul så här i efterhand...kanske?... BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Hahaha verkar som att ånga hittar cd skivor och kasset band! Min 325 jag sålde åkte med en "audio slave" skiva i cd-n. En av mina favorit skivor. Jag hade hittat den efter lång letande och lysnade på den dagen innan jag skulle sälja bilen samt som jag tvättade och städade bilen. Den är borta nu... :( Bilen med :( Jag tyckte om den men inte min fru ..... Bra så??....15 minuter ...en kvart! (den lokala pizzerian) |
|
|
Har haft min 325'a i ett år nu. Har städat den flitigt många gånger och även haft ur framstolarna. Ändå tittade ett kubanskt(!) mynt fram vid förra städningen. Konfunderad som f-n blev jag! Har aldrig varit på Kuba, ej heller mina vänner... elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Elpe Snygg renovation (fräsch motor ser ny ut) Bra så??....15 minuter ...en kvart! (den lokala pizzerian) |
|
|
LepriconXL: Tack för komplimangen. Alltid trevligt med kommentarer. Särskilt de positiva... elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Jag köpte min 320 i våras och fick städa den själv = billigt. Då kan man hitta: två klockor, pantflaskor för 45 spänn, 50 sek., fiskemössa, vinflaskor, en bmw nav kapsel, 4 toyota nav kapslar, limklämmor, fickkniv, engångskamera. Jag har säkert glömt något. I en Transit jag hade en gång hittade jag en kortdragare. Stefan |
|
|
Fan va ni hittar grejer i era bilar! jag fick bara me ett gammalt band med tysk musik(lät fördjäv.igt). Synd att jag inte ha kvar det, annars är det en bra grej att visa barnbarna. "musik som ni inte ska lyssna på" Ökenräven |
|
|
petters första skiva ett tuggat tuggummi... en halv full flaska absolut vodka.... ///325/// |
|
bole |
4 st - 10krmynt (vissa hade möggel på) 2 st - 5kr mynt - || - ||- 3 st - 1 kr mynt - ||- ||- 1 st - audiopluggkonverter ... stereoliten->stereostor solariumögonskydd, en lampa för läsning och en stor svart knapp under huven när jag tvättade motorrummet för första gången hittade min polare en vattentålig batterilampa av hög kvalité (sitter nu i toolboxen i bagaget) |
| Hittade ett singnerat skivomslag...dock inte skivan som första ägaren sålde guld med ;) och ett sånt där minnsekort till bluapunkt cd som byttes pga att det inte fanns något, Så där stog man med en ny spelare å det gamla kortet.. | |
|
1 st nytt bränslefilter (!) 38 begagnade batterier, 1.5V Shoppinglista 2 burkar bättringsfärg (lovande...) 1 konstig svart plastpryl, ser ut som någon slags centreringsverktyg (?) "SÅLD"-skylt ;) 2 st glödlampor (innerbelysning?) 1 st trasig "klammer" för batteriluckan oljig trasa |
|
|
I min 325:a hittade jag en oanvänd toarulle.. Mycket användbar när man ska kolla olja lr har spillt något i bilen.. En stjärnmejsel som passar till dom flesta skruvarna i bilen. Sedan en avriven sida från en kalle anka tidning från tyskland, har för mig att det stod 1994 på den oxå.. så den hade hängt me länge. och ett antal pennor.. SAAB - Skrota Aset Använd BMW |
|
|
Man hittar alltid nått skoj i alla bilar, men den jag minns bäst är en 316i -90 jag köpte för många år sedan... efter jag lyft ur 2 vinterhjul i kofferten började det dyka upp saker bakom hjulen och under mattan i kofferten enligt följande: * 1st full back med mariestads 0,5l öl * 1st picknick filt * 1st sprillans ny hylsnyckel sats * 1st sprillans ny 12V mutterknackare * 1st Fälgkors * 1st Bacho stjärn-skruvmejsel * 1st Bacho skiftnyckel * Proppfull askkopp med massa småmynt från 7-8 olika länder. Ringde och frågade killen om han inte ville ha tillbaka grejerna... "-Ta skiten du, sa han. Jag är glad att jag blev fri allt" :) |
|
| en handikaptillstånd låg på golvet under förar stolen på en E39 jag ägde några år sedan. Helt klart användbart i Stockholms traffiken :-) | |
|
I min 520 hittade jag 10 kronors mynt.. en lång file kniv.. och en multitång av "bra märke" värd typ 600.. Kvitton och flera år gamla parkeringstillstånd från bostadsbolag i umeå. + annat små krafs |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.