|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
kul tråd! Jag hittade en stor gul slickad godisbit under sätet fastklistrad på golvmattan! Mvh Dragolito |
|
| Massor av döda och några levande silverfiskar kalasande på pommes frittes | |
|
1 st CD-skiva med Emil 1 par strumpor 1 st PET-flaska med vatten 1 st 10kr-mynt ___ BMWCS #5157 |
|
| Jag hittade i en passat som jag importerade en dam Tissot klocka i guld,om den är äkta vetegudarna men frugan blev jätte lycklig i allafall. | |
| Nån har ju iaf skickat värde sak tex En guld tissot D e inte illa De går ju på ca 1500-2000 | |
|
En amerikansk bajonett komplett med slida. If it aint broken - dont fix it |
|
| CD skiva med koranen på....... | |
|
I min Z3'a fanns 6 st kassettband, hela hållaren full med andra ord. Har dock aldrig hört en sämre inspelningskvalitet... vidare fanns där 2 st kepsar i skinn med Porsche text på. Superbra rutrengöringsservetter, har tyvärr inte hittat samma märke i sverige och nu är de slut. En knippa med 10 st smånycklar till hänglås m.m. tyvärr passade inte någon av dem till vindskyddet och en komplett sats fälglås med nyckel. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Kan du tänka dig när de som körde din roadster Z3 lysnade på de sk..t band där i Ofatbart? Kepsar är dock kul men man få tvätta de innan (och då löper risk för att sabba de) Det finns sånna Viking servetter i en plast behållare som tycker jag är kanon för ruta (finns desutom för panelen oxå) men de är faktist svindyra Tror de går på 180Kr på ok Smidig förpackning oxå Passar i handsfack! På tal om finish i bilen Är det SVART eller MATT som gäller idag? Vilken som är favorit? Är inte svart ute? (off topic) Ha det bra |
|
|
Båda mina bmw:s jag ägt har varit väl urstädade när jag köpte dem. Jag hittade inte äns småsten på mattorna. Men i min fd volvo 940 hittade jag en guldring när jag rev ur baksätet för ljudbygge efter ett par månader i mitt ägo. /Lidberg |
|
|
I 323:an hittade jag startmotorer, fjädrar, bandage, gips, en tumstock, diverse cd-skivor, avskjutna gevärshylsor, småmynt, kamremmar, cigarettfimpar, spacerplattor. Har säkert glömt nåt. 523:an hade BMW Solna städat ur totalt. |
|
|
Sist min familj köpte en begagnad bil var 1983 så vad som hittades i den minns jag inte eftersom jag då bara var några månader gammal :) Dock minns jag att vi 1993 hittade några Ahlgrens bilar samt ett äpple i en plastpåse längst in i handskfacket i vår då fem år gamla Ford Scorpio som skulle säljas. Äpplet såg inte alltför aptitligt ut... :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Rotten Apple Altså! Speciellt då den låg i plastpåsen. Jag sa till polare om vad vi diskuterade men först och främst om de pengar jag hitta då sa han att köpte en bil billigt bara för den stank som bara fan! Det var iofs inte en bmw utan en audi a6 avant Fd. ägare ville bli av med bilen pga av den onormala odören! När polare städade den hitade han där reservhjulet skulle annars sitta en rygsäck med diverse fiske utrustning och en sörja i en påse med ett huve av en mindre gädda (altså skletet bara) Fattar inte att han som sålde inte titta eller lokaliserade rygsäcken Ännu märkligare att han inte visste om det fanns reservhjul eler inte?!? Polare rekonda bilen Den stank som in i bomben ändå Det gick inte att gör nånting åt! Inga grenar eller airf reshers hjälpte utan bara förvärrade saken! Han fick sälja den vidare till en familj som hade hund med längre päls De sa att de inte gjorde nått. Jag toro att de gjorde sig av med bilen efter ett tag bara för det var inget att göra åt. Tyg klädsel i bilen var det! Ungefärr som surströmming kan jag tänka mig. fatta jävlas med nån och trycka in en öpen burk under bilen nånstans ? God damn vilken jävelskap |
|
|
Kanske man kunde haft A6:an som bete vid späckhuggarfiske ? :-) "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Mullret: Tyckte jag var bra gjort, att du skickade tillbaka grejorna till ursprungliga ägare! | |
|
Hmm.. Jag gjorde ett "intressant" fynd i min 740 e32 som jag hade innan. Jag skulle dra lite signalkablar till slutstegen. Så jag drog upp mittkonsollen, där under kontrollpanelen till elhissarna låg en liten återförslutningsbar påse med en del vit/brunt kletigt innehåll. För den oinvigde: s.k fultjack.. Passade rätt bra i en bil som brukar kallas kokainsläde.. haha! |
|
|
Krille luktade det blommster om den LOL :) Annars kan det vara "hors" oxå som har ståt och sugit åt sig fukt Nått skummt va´re Jag jobbar fnv som behandlings assistent;) Andra till Mullret! Jag tycker oxå att det var bra gjort med att skicka grejor tbax till de som ägde bilen innan. Sedan beror det på om de vill ha prylar eller ej! Jag köpte bilen av en som importerar så jag tror knappast det var hans euro som låg därbak Han reser själv ev. en polare med honnom Inga passagerare där bak=tyska sedlar Då jag köpte bilen gick han noga igenom och var rädd att inte glömma nått i bilen sedan ger han mig nycklar och jag åker där ifrån När jag skulle tanka halv vägs hem drar jag nyckelknipan med och upptäcker DÅ att det fanns ett helt set med andra nycklar. Hanns hem nyckel, nyckel till garaget 2 mindre nycklar och en sån till bankfack svart o platt Så jag var ju tvungen att skica de till han. Det roliga var ju att han, på hans frus begeran gick noga igenom bilen innan jag fick åka därifrån sedan släpper han knipan bara sådär. Pengar nämnde jag alldrig till han. Det man inte vet lider man inte av MVH Prove me wrong and lets hit the Bong! |
|
tvåtakt |
Hittade en spruta med nålen inkörd i stoppningen på förarstolen... Men jag hittade också två helt nya laserpekpinnar och ett gäng dyra solglasögon samt en sats med gängverktyg. Men på min Jagga XJ/6 hittade jag spännande fack ovanför hjulhusen. Man kom åt dom om man plockade ur tankarna, och dom hade arbetade tätslutande lock med vingmuttrar ! |
|
Guldfärgad stålkam med ölöppnare ! Och i en annan bil en blå napp av hårdplast (brutal uppväxt ?) Håkan |
|
|
Jag hittade 2 st Barbie dockor och en tom Pepsi burk i armstödet i baksätet.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.