|
|
|
|---|---|
|
Jag har lyckats beställa hem fel avgas-system. Den är avsedd för M40 motorn och enda skillnaden är en mindre ljuddämpare på den. (318is har 2 st och har en strax efter katalysatorn. Den är väldig liten men på denna avgssystem är det bara raka rör...) Jag som tyckte priset på 1200 kr för en Bosal inkl mont. sats var billigt men förklarar ju saken. Hos andra kostar det 2.800 kr men ska det vara så stor skillnad? | |
| köpte fel jag med 318is är mycke längre än vanliga 318 men burken är sama tror jag fick kapa röret framför den lila burken på min 318 is 94 köpte ett supersprint från skroten dom sa att det skule pasa men ike men med rondelen pasar det | |
|
Hej. jag förstod ej så mycket av vad du skrev ;) men alltså är avgasrör för M40 kortare än 318is? Är det ej samma där under på dessa 2 bilar. Samma motor stort sett. |
|
|
Hej! Försök att skicka tillbaka och få ett som passar! Kapa och fixa, svetsa osv krävet mycket för att det skall bli bra. Jag körde min bil till Avgasteknik i Uppsala som bygde ett sportsystem på plats för 2500:-. E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.