|
|
|
|---|---|
|
Tjena! min vindrutetorkare knapar sig..det finns egentligen bara två lägen. intervall och full speed. Det gör bara att ha intervall som ibland börjar gå hela tiden fast inte på full syra efter ett tag. lite irri om det regnar sådär lagom när det inte går att ha nåt läge som passar...nån som vet om det är nåt relä eller vad det är? | |
|
Vad är det för bil, en E36 misstänker jag? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| ojdå förlåt jo det är en e36.. | |
|
Det är hastighetssignalen till torkarrelät som saknas, fungerar alla instrument som de ska? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jo då vad jag har märkt funkar allt, eller förresten inte justeringen till ljuset..alltså där man ställer höjden,,den brummar och låter när man justerar men inget händer... | |
|
hade samma problem på min 325:a. det visade sej att jag kopplat in stereon fel... den kabeln som sköter volymen till org.stereon efter hastigheten ska matas med 5V, matades med 12V. så kolla upp det. har du stora färddatorn? |
|
| Nej jag har lilla färddatorn men jag har bytt stereo sen jag köpte bilen | |
|
kolla det. för det slog ut även medelhastighet och snittförbrukning på min färddator.. |
|
|
jo skall kolla det..vet du vilken kabel det var har bara kopplat i strömmen och så eller är det 2 olika strömmar? tackar för hjälpen! |
|
|
tänkte slänga in en fråga om typ samma sak fast annan modell... Har liknande problem på min e30,bara högsta läget som fungerar + att spolningen kan sättas på lite då å då..har kollat de mesta men har inte blivit klokare...så kan de här stereo-problemet som näms ovan oxå hända på e30,lr är de annorlunda kopplat där? |
|
|
Det var ju ett tag sen diskussionen var igång men ändå!.. Nån som vet vad det är för färg på kabeln? har precis samma problem med min E36 325 -92. Tips å hjälp uppskattas! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.