|
|
|
|---|---|
|
Var det någon fler än jag som var och testade bilar hos Borgs Bil i Tisdags ? Provade följande bilar: Mini One Mini Cooper Aut. 120i 530iA X3 3.0 Aut. Z4 3.0 645 CiA Roligast var utan tvekan Z4:an och Mini One. De var de enda bilar som man verkligen körde, de andra kändes mest som man bara åkte i. Gillar nog inte automat helt enkelt :) | |
| 5/10 var det visst... | |
|
Jag var där Provade Mini Cooper Aut. 120i 530iA X3 3.0d Aut. 645 CiA X5 4,4 Automat och V8 var en rätt rolig kombination. Synd att fläkten inte fungerade i 530, förtog lite av det hela när rutorna immade igen. |
|
| 530:in var rolig ja. Satt hur länge som helst och pillade i iDrive joxet och svor innan jag gav upp, när jag kom in fick jag höra att den var trasig... | |
|
Jag var där en mycket lyckad tillställning ett stort tack till Borgs bil och Stockholmsavdelningen! Körde följande 530dA, Truckljud som inte riktigt överenstämmer med resten av bilen 530iA som jag körde förra året känns mer harmonisk men imponerande kraft behövs ytterligare utvärdering innan dieseln går att räkna bort. 645 CiA Cabrio, Mycket härlig bil, Bra V8 ljud, långsam suflett men helt klart favoriten bland nuvarande modellprogram en manuell i Estorilblått tack! X5 3,0dA Sport, Här passar dieseln mycket bättre än i 5 serien vettigaste valet om du vill ha en SUV men har du råd välj bensin V8. 120iA, Väldigt bra väghållning, Bra kvalitet, Modern automtlåda men högljud 4:a väntar med glädje på en 6:a till 1 serien då blir den som bäst. Mini Cooper S har jag redan kört så Mini var jag inte intresserad av att köra tyvärr blev jag besviken när jag körde den dom 163hk var alldeles för tyglade även om det är bra att inte ha hoppande framhjul som är motsatsen inte heller bra tyvärr annars hade ett byte för min del inte varit helt främande. Mvh Stephan |
|
|
Otroligt imponerad av Borgs bil's bemötande - lyckat! Jag körde X5 4.4i 320i 116i 525iA Touring X3 3.0d Mycket gocart känsla i 116 ! -trots en något klen spis! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.