|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 328 cupe -97- med full M-optik, gått 13900 mil, sänkt, fullt utrustad, bla skinn, ecc, sollucka, stora datorn, telefon, grym stereo + ljud, 17", vinterdäck, tonad runt om, sportsystem, mm, går otroligt bra och inga fel. Har inge repor eller bucklor, jättefin lack som är bahandlad av ditec, svart färg. Jag har planer på att sälja den och hade tänkt att lägga ut den för 119000, vad tycker ni. | |
|
Du kan ju alltid lägga ut den för 119 000:- på prov, men jag har mycket svårt att tänka mig att någon kommer betala så mycket. 70-80 000:- är enligt mig en realistisk (kanske lite optimistisk) värdering, då jag förutsätter att den är importerad. Lycka till med försäljningen! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
85-90 borde funka, om du inte har korvmojjestajlat den. Tips: riv bort toningen |
|
|
Gissar på ett slutpris på 75-85kkr. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Tror som KalleH och Kristoffer L, de har bra koll på e36. /Simon |
|
| Jag tror också att det blir svårt att få ett försälningspris ens i närheten av 119 kkr, mer rimligt är 70-85 kkr, är korvmojjestuket med toning osv alltför uppseendeväckande blir det nog närmare 70 kkr än 85 kkr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.