|
|
|
|---|---|
|
Tjena! är det någon som vill mappa min e36 till våren? tänkte köra med en smt6, men är inte riktigt säker på att jag fixar att mappa ihop grejorna sen. är det svårt eller? jag har inte pysslat med någon mappning eller liknande innan.. är visserligen rätt så lättlärd men det kan ju vara krabbigt för det. sen tänkte jag fråga om man kan ta ur och sätta i kolvarna underifrån? skulle helst slippa plocka bort toppen och därmed vanos:en har hört att den är jobbig att sätta dit och att bmw tar 6000 för att sätta dit den i bästa fall.. Mvh Markus | |
|
Hej! du måste tyvärr ta av toppen för att få ut kolvarna,men då kan du ju passa på att fräscha till den samtidigt för att om det ska funka bra med ditt turbo bygge så måste allt var i bra skick. Mvh Christer den som lever får se! |
|
| ok.. japp det är ju klart! var det krabbigt med vanosen då? hur hra du mappat din? | |
|
Hej har inte skruvat så mkt med vanos motorer,har den äldre motorn utan vanos.har autronic på min bil och den är mappad av mej och min bror på gatan med bredbands lambda. Mvh Christer www.volvobmw.com |
|
| Om du bor i närheten kan jag mappa i mån av tid. Har mappat några E36 (och mycket annat också) med SMT6 förut. | |
| ok, var bor du då? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.