|
|
|
|---|---|
|
Ska sälja lite grejer från min E30 och tänkte höra lite med er vad som är skäliga priser, det jag ska sälja är: Komplett sportinredning ( sportstolar och baksäte ) i mycket bra skick ( ovanligt !? ), gråfärgad. Helröda baklysen Mörka Hella framlysen ( helt nya ) Chasskit FK ( tyska grejer ) gått ca. 100 mil, nypris 5500 OZ-racing Superleggera-fälgar 17" med helt nya Goodyear F1 däck, fälgar i mycket bra skick, något enstaka märke. | |
| Hallå, kom igen nu...... | |
|
Inredningen är om den är fin samt komplett med dörrsidor och allt värd kanske: 2000-2500:- Baklysen kanske en 500-1000? Framlysen (både hel och halvljus?) 2000-3000:-? Chassikitet kanske en 2500-3500:- Fälgarna har jag ingen aning om, bara däcken är ju en bra slant... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Säger som Tryggve. Inredningen om det är en med vanliga E30baksäte brukar väl ligga i den prisklassen runt 2500kr. Är det med det tvåsitsiga M3baksätet så är det förmodligen en femhundring dyrare ungefär förutsatt att allt är i bra skick utan sprickor i tyget. ///BMW - Was sonst! |
|
-BeeMWe- |
Inte mer än 500 för baklysen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.