|
|
|
|---|---|
|
Dörrstoppet har pajat på min 320 touring 02:a. Den har gått 3000 mil så det känns ju lite löjligt att sådana saker ska gå sönder. Någon mer som råkat ut för detta? Är det bara att lämna in bilen eller är det kanske bara en skruv som lossnat? Lagom irriterande att garantin gick ut för bara några månader sedan... Fredrik | |
|
Försök få det på goodwill, det kan kanske fungera om de är välvilligt inställda. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kör till din åtrförsäljare. Det gör dom säkert iordning. Menar du att du bara har 2 års nybilsgaranti???? |
|
|
Jäpp, 2 år har man på alla nya BMW. Däremot har man 3 års vagnskadegaranti vilket innebär att man kan köra med halvförsäkring fortfarande. Fredrik |
|
|
Mitt dörrstopp på 323Ci-00 pajade när jag öppnade dörren och vinden tog tag i den, så nu kan jag öppna dörren mer än 90 grader. Jag tänkte åka till BMW och köpa ett nytt och byta själv. BMW CS #5206 |
|
|
Hände samma grej med min bil, men då var det en polsk lastbil som skapade vinden :( Kosta runt 260 spänn o var inte jätte svårt o byta, Det enda trixiga var alla klips o liknande som sitter på insidan dörren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.