|
|
|
|---|---|
|
Jag måste pågrund av vibrationer vid inbromsning byta mina hjullager fram, dessa lager går på 1500:-/st hos BMW. Finns det inga billigare butiker som importerar eller vågar man köpa begagnat trots att det känns fel ? Var inne på Länk men det verkar inte som om dom säljer i sverige ännu....är dock väldigt billiga i Dansklandet. Mvh /Björn | |
| Hos motornord hittar du lite billigare men om de är lika bra vet jag inte: Länk | |
|
Tackar då kom jag ner lite till i pris.... Någon annan ? /Björn |
|
Måsen |
Sök upp en lindarverkstad för elmotorer, där kan man i regel köpa hjullager billig, då dessa inte säljer lager för att tjäna speciellt mycket pengar utan tar vinsten när de renoverar motorer istället. Vet dock inte hur de ser ut på e:39:an, men jag har köpt till 4-5 andra bilar på det viset, och sparat fina slantar. Kan vara värt att kolla, jag har själv ett lagerhaveri på g men det är inte så dåligt ännu, så det går att säga vilket det är. /Mattias /// Länk |
|
Kolla hos MOMENTUM. Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
|
Länk Lite lättare sä här:) Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
|
Kolla på: www.rotera.se |
|
|
Till E-39 kan det vara svårt att köpa lager hos lindarverkstan för det är monterat i en box och bara att bulta fast. Jag köpte ett lager hos min lokala AD-Center Länk för ett år sedan betalade 1200:- för det. Här kan du få lite tips om hur du gör jobbet Länk //Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.