|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| ja, det kan hända att Saab tycker att det är kul att mixtra med sina turbomotorer och att Volvo kommer med sina T5, 2.4T osv. Men de är dyra och säljer inte som smör precis | |
|
Tjennare, jag har en 320i -85 med en 325:a motor i, mycke kul bil, har varit på strippar...Den går bättre än andra 325:or...Föresten den é till salu så é någon intresserad så hör av er...Min mail é clausen_daniel@hotmail.com |
|
|
Det har jag full förståelse för. Jag skulle aldrig i mitt liv köpa en Volvo oavsett motor. Jag kan inte förstå alla de familjer som slänger ut 300 papp på fyra hjul och lite plast...och just det ja, "trygghet". Huruvida 325;an är stark eller inte beror ju självklart på vad man jämför med, men den är i alla fall jävligt go att ratta! MfG, Klaus. |
|
|
Kanske gick min bättre än din vad vet jag men att en vanlig svensson bil ska ta dig går jag inte med på. När vi klippte en C70 så att ögonen höll på att trilla ur på honom. undrade han väl vad det var för slö turbomotor han hade under huven. Man kan ju inte gämföra en 30 000kronors bil med bilar som kostar 2-3 hundra tusen. Rasande kul och underbar feeling i styrning. låda och motor. Rydberg |
|
| Som svar på om ifall min polare hade glömt sätta på turbon så kanske det kan förklaras med att volvos jävla motorer är så ovarvilliga så man kan spy + att växellådorna är jo som på en grolle för fan! Inte nya men 740 till exempel! Det får ni väl hålla med om att det r en traktor in i märgen!!! Så fastän de kanske har en jävla massa häst så betyder det inte att de är jättesnabba för man måste faktiskt växla + att det tar en evighet att varva upp dem! det är min åsikt! | |
|
ojojoj. Här dyrkar vi oss själva. Visa mig var en 325a har bottendrag, någon. Snälla, för jag har inte lyckats hitta det. Liknar ju ingenting jämfört med dagens 320. |
|
fradric |
Håller med jonhny, den är fan helt död under 4000r/pm Men å andra sidan har den ett varvdrag som inte många andra bilar har, synd bara att det tar stopp så snabbt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.