|
|
|
|---|---|
|
Vill medela dem som är intresserad av M5 E39 modellen att M5 E39 Registret har påbörjat en hemsida. Sidan är under uppbyggnad och kommer att uppdateras med tiden. För tillfället kan man t.ex se olika inredningsval, lackkulörer, vad inspektionerna innehåller, teknisk data etc. Skicka gärna e-post eller skriv i tråden vad ni tycker om sidan. Min webdesign är värdelös, men jag tror i alla fall att man kan se vad som står. //Schnitzer | |
|
Mycket trevligt! Kommer det att finnas en listning på alla bilar i registret eller tillåter inte PUL detta? Man kanske isåfall kan ange de tre första bokstäverna i regnumret istället för hela...? Lycka till med sidan! |
|
|
liste: De bilarna som finns med i registret har jag reg.nummer på men de kommer inte att visas på hemsidan tyvärr. Hade varit kul, men vill ändå inte ha det. Egentligen är det ju samma sak som att se bilen i trafik som har ett visst reg.nummer, men eftersom många ägare inte tycker om det så låter jag bli. Är det så att någon är intresserad av en bil, t.ex. inför köp så kan jag gärna ta reda på utrustning etc, och ev. om jag har sett den förut på annons och vet hur mycket den hade gått vid ett speciellt tillfälle. Bilder på många M5 E39 som finns med i registret kommer att läggas ut, samt att om ägarna själva vill ha sina M5 på sidan så fixar jag det också. Håller på att skicka efter utrustningslistor på de ca 280 st som jag har i registret nu (tar ju ett tag att få dem dock). Ganska intressant för att se om någon har individualutrustning. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.