|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, som rubriken säger, vilka E36:or har ABS bromsar? Finns det 325or utan ABS? "-BMW- Making your privates bigger since 1928" | |
|
Är inte 100, men har för mig att jag prova en 325-92 utan ABS, minns inte riktigt :S " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
ska nämligen byta motor, och hoppades slippa montera ABS, då jag inte har det nu... Nån som vet säkert? Eller nåt ställe där man kan kolla...? "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
Jag är inte helt säker, men jag har för mig att det på dom titiga modellerna var tillbehör med ABS. |
|
|
Från och med -93 var det standard..lika med airbag på förarsida... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Så alla E36 innan -93 är alltså utan ABS som standard? Tackar! "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
Det är ju bara -91 och -92 men ja det stämmer. Fanns som tillval men utan som standard. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
| min bil en320e36 93 är med abs utan airbag. Dock italiensk. | |
|
Det jag har skrivit gäller svensksålda. Hur det var i tyskland och andra länder har jag ingen aning om faktiskt... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Min coupe har abs och den står inte med på tillvalslistan. Svensksåld -92 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.