|
|
|
|---|---|
|
Det är en BMW 750ia som säljs här på autopower den har gått 17000mil och är gråmet från 1990 i sundsvall ni kan ju titta på den! och säga vad ni tycker om den är jag är intresserad av den men vet inte om jag ska köpa den är lite dålig på 750 så kom med förslag //mvh | |
|
Omöjligt att säga över en annons , 750 kan ge mycket glädje för pengarna om man köper ett fullgott exemplar - men också dyra reparationer om man köper ett dåligt ex. 750 är en så pass komplex bil att man måste undersöka bilen nogrant och gärna ha erfarenhet av modellen. Är du det minsta osäker så M-testa bilen eller ta med någon som kan E32 , det är det värt. E32 börjar bli så gammal att det stora flertalet bilar som annonseras ut kräver mycket mer pengar i bara service/reparationer än vad bilen uannonseras för om man vill ha bilen i skapligt originalskick. Bäst är att betala 20 000:- mer än vad "de flesta" kostar och få ett fint exemplar , det blir mycket billigare så. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Du ska passa dig.... det är inga dåliga reparation kostnader på en sådan lyxkryssare!!!!!men om den är i ett bra skick så har du en jätte skön bil att åka i !!!!men gött vrid!!! ///325/// |
|
Siba |
Jag tycker bilen ser ok ut ,,är du intreserad så åk och kolla på den och prov kör en otrolig första upplevelse och kolla bilen ordentligt,,,obs kolla så den inte läcker olja i trågen inget kul arbete, BMW vill ha dryga 10 tusen för byte,,,samt lysna noga på växel lådan så den inte skriker och att motorn går väldigt lungt motorn ska knapt röra sig på tomgång,,,lite små pill är det nästan alltid med 750 men det är det värt inga större konstigheter ,,vårdar man dom ömt så får du bra respons tillbaka och många underbara mil,,,,, Ta chansen V12 Vad Annars |
humidor |
Jag måste bara ... Jag fick en 750 till skänks häromdagen... Rattlås och dörrlås var det enda som behövdes... -92 med sportstolar... |
|
"humidor" låter fint att bara få en V12 så där . Tittar själv på en 750 och står i samma sitts som dig "lolisar" , man är frestad av dom billiga ... men men ... man måste våga chansa ;-) ///MVH TONY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.