|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| 928;a kör flickan pappa kör snart en nissan skyline gtr | |
| Min sambo han kör Bmw 324 dagligen =) Finns inga andra bilmärken i familjen. *S* | |
stefannorr |
cykel.... |
| Sambon kör Chrysler Grand Voyager -94 | |
|
I familjen finns... Pappa, BMW 535i Mor, Volvo S40 Bror, BMW 535iM Syster, BMW 318is Jag och min Sambo, en 325i (E36) och en 323i (E46) ------ Länk Länk |
|
| Hon kör mest med mig =) | |
|
Min bättre hälft använder mest 523:an - där sitter barnstolarna... Regn är ju inte så roligt... |
|
|
Hon kör med min BMW. /Jonas |
|
|
540 E34 325 Turbo E30 02 turbo MVH Topchop |
|
|
Hon får ta 530:n... så jag kan ta den roliga bilen :-) /Fredrik |
|
|
O min har inte ens fyllt 18... ;) /Manray/ |
|
kilroy |
En bil som hon definitivt inte kör så är det M5:an...540:an gillar hon för att den är mer lättkörd. Själv kör hon Golf -01... För övrigt så är vi väldigt enkelriktade i min familj (släkt)...Farsan håller fortfarande liv i sin 2002:a, morsan kör 316i, syrran kör 528-98, brorsan kör 535-97, min morbror 540 -95...Snacka om dålig fantasi... |
|
Chrysler Voyager........... $ |
|
|
Vi får se om någon på forumet kan bräcka min fars rekord i att ha dålig smak. Följande bilar har han: Peugeot 605 2,0 GOLD -97 (Silvermet. 9500 mil) Citroën AX14 -88 (Matt vinröd, 15500 mil) Lada Samara 1300 -93 (Matt vinröd, 4000 mil) Det är med andra ord inte han jag ärvt mitt BMW-intresse av...... Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Mitsubishi Galant -89 1,8 GLX (väl inkörd, 286000 km) | |
|
Golf 2 -88 mkt väl inkörd den med 31´ :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Hon kör 520:n Jag kör Golfen (pendlar 12 mil/dag) 328:an är till salu. Mamma kör 325iA Coupé Achtung, ein zerstörer! Tauch! |
|
| Opel Calibra kör hon | |
|
Det roligaste är att ingen skrev "han kör" (eller har nån jag har inte läst allt?) :) eller shes the man Skämt åsido Min fru kör en citroen bx 1.9GTI i vanliga fall vår vinter bil, hennes all around Ta inte illa upp detta skämt |
|
| nissan primera 98 snacka pensionärsvagn fy fan... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.