|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Om ni kör BMW, vad kör då era fruar/flickvänner/män/sambos/särbos/mambos för bilmärke/modell? M3/// Mullret | |
| En svart skeppshult med lädersadel! | |
|
Mitsubishi Carisma-97. Mvh Kim |
|
|
Hon kör en 325:a -92 med 17" fälgar och med ett brutalt lågt sport chassie. MVH BJÖRN |
|
|
Ford Mondeo från -98 när hon inte knycker min Grand Cherokee Automat är bekvämt |
|
|
1BJÖRN: Jo, spoilern slår ju om det ligger ett gruskorn på vägen ;) Min tjej kör 525i E39 med m-paket samt Volvo. MVH / Jacob |
|
|
Volvo V70 2,4 140hkr -03. Usch vilken surdeg till bil, men bekväma skinnstolar har den iaf :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Jacob_M3: Ska det vara lågt så ska det vara ordentligt =) Men det är lite jobbigt när stänkskydden hasar i på dom vita linjerna i gatan =) MVH BJÖRN |
|
|
Yaris /Christofer |
|
|
1BJÖRN: Kommer ihåg den dagen vi sänkte den. Första provturen när stänkskydden hade långa fransar efter två minuter! :) MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: HAHAHA!! Långa rastaflätor i stänkskydden ingår i Bmw´s nya Low rider 4 girls paketet =) MVH BJÖRN |
|
|
BMW 316 Compact... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Hon kör 320:n... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Avensis 2,4-04 touring och ibland M3:an. Mvh Abbe Länk |
|
KG Sönju |
525 E34 |
|
Frun kör mestadels min 323:a brorsan kör e34:a och min son numer e36. Svärsvar höll jag på att glömma, 520iT-01 BMW CS #5206 |
|
|
Svärfar. skall det vara. BMW CS #5206 |
|
| Frugan kör Lexus ES300 - 94:a. | |
| Min Pappa kör en 520i o jag har ärvt hans beundran för BMW jag kör en ny 545i :) | |
| Tjejen kör en svart Kildemoes (cykel). Måste vara trimmad för den går jäkligt fort... Iaf när hon kör. | |
|
Farsan kör Z3 3.0 Coupé, Morsan kör e36 318 och brorsan kör (snart) e30 325. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.