|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är det någon som har någon erfarenhet av Väsby Bilcenter? Såg en trevlig bil hos dem: Länk Jag tycker att priset är riktigt bra, håller ni med? Det ser ut att sitta en liten antenn uppe till höger på framrutan. Vad är denna till för? /Matte | |
|
Det är "handsfree" anten till mobil telefon. Mvh Abbe Länk |
|
| Har du vart och tittat på den? annars bor jag i närheten och kan väll titta på den åt dig om det är något speciellt du vill veta fast dom lär ju inte ta mig på största allvar. Men det spelar ingen roll :) | |
|
Tror det är denna bil som såldes på auktion för 1,5vecka sen för 91.000:- så det borde väl finnas mariginal för prutmån iaf... ;-) Länk |
|
|
Kolla länken: Länk |
|
|
På länken till Fordonskammaren står det: "Servicebok finns (senaste stämpel vid 3.800 mil...)" Visst är det samma bil! Asplunds bil står det bak på regskylten på båda bilarna + samma märke på bakrutan. 139´- 91´= en nätt vinst på 48.000:-... Mvh |
|
|
Tackar för all info! Jovisst, ingen tvekan om att det är samma bil! Jag har dock tagit mitt förnuft till fånga och satsar på en 02:a (nya dieselmotorn) eller nyare. Säkerligen var den värd 91 000 och kanske även 139 000 men jag chansar inte. /Matte |
|
|
Förstår inte att man kan bli förvånad över att bilfimor lägger på en slant. Vi vet inget om vilka kostnader bilfirman haft på bilen. Dom begär 139' vad dom får i slutändan är sannorlikt något helt annat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.