AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
754

Bil hos Väsby Bilcenter

ma
91
maobse
520dT -15
Tjena!

Är det någon som har någon erfarenhet av Väsby Bilcenter? Såg en trevlig bil hos dem: Länk

Jag tycker att priset är riktigt bra, håller ni med?

Det ser ut att sitta en liten antenn uppe till höger på framrutan. Vad är denna till för?

/Matte
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Det är "handsfree" anten till mobil telefon.

Mvh Abbe

Länk
Har du vart och tittat på den? annars bor jag i närheten och kan väll titta på den åt dig om det är något speciellt du vill veta fast dom lär ju inte ta mig på största allvar. Men det spelar ingen roll :)
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Tror det är denna bil som såldes på auktion för 1,5vecka sen för 91.000:- så det borde väl finnas mariginal för prutmån iaf... ;-)

Länk
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Kolla länken:

Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
På länken till Fordonskammaren står det: "Servicebok finns (senaste stämpel vid 3.800 mil...)"

Visst är det samma bil!

Asplunds bil står det bak på regskylten på båda bilarna + samma märke på bakrutan. 139´- 91´= en nätt vinst på 48.000:-...

Mvh
ma
91
maobse
520dT -15
Tackar för all info!

Jovisst, ingen tvekan om att det är samma bil! Jag har dock tagit mitt förnuft till fånga och satsar på en 02:a (nya dieselmotorn) eller nyare.

Säkerligen var den värd 91 000 och kanske även 139 000 men jag chansar inte.

/Matte
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Förstår inte att man kan bli förvånad över att bilfimor lägger på en slant. Vi vet inget om vilka kostnader bilfirman haft på bilen.

Dom begär 139' vad dom får i slutändan är sannorlikt något helt annat.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.