|
|
|
|---|---|
STi |
Jag har beslutsångerst vad gäller köp av öppet sportlufterfilter och sportavgassystem till min bmw 325im... Vill att bilen ska låta mycket. Men inte för mycket... Den ska låta sportigt om ni förstår vad jag menar, men får inte låta som en jäkla volvo som blöjraggarna kör runt i... Ge mig tips... |
STi |
Ange även lite prisuppgifter å websidor om ni har sådant... Är tacksam för alla svar... |
|
Snacka med Ferrita :) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
Jag gick å köpte rör på mekonomen och en universal ljuddämpare.(placerade den där katen ska sitta) Sen när de va gjort så letade ja efter en go slutdämpare, hittade en som kostade runt 3000:- (Magnaflow) Systemet i delar gick på cirka 3500:- + att ja ville inte ha rörklämmor så en kille svetsade ihop de för några hundra lappar! Låter precis lagom, å väldigt härligt! |
|
STi |
Har tyvärr ingen lust att bygga ett eget system, har tröttnat på att ligga å mäta å slipa putsa å allt där till... Vill bara köpa monter å köra... Smidigast docl dyrare men man slipper svära så himmla mycket ;) |
| köp mitt ;) | |
STi |
med andra ord är du inte nöjd med det... eller vad ? |
|
super nöjd! Jag hade tänkt sätta dit 3" system, då ja ska köra med överladdning så tror ja de bli bäst så! |
|
|
Får ju inte snacka priser, men maila mig, har ett sport system från kat o bakåt till salu för billig peng... Bor juh inte så farligt lång heller M50B25t@yahoo.se |
|
STi |
Har mailat dig nu "Ripper" Väntar på svar |
STi |
STi |
| de räcker att skriva d en gång! | |
| de räcker att skriva d en gång! | |
STi |
Blev lite fel där... Explorer muppade sig... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.